دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1394 - 10:38
در گفت‌وگو با آنا

ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد اسلامی: حریفان قدرتمندی در مسابقات غرب آسیا داریم/ بازیکنان خارجی باعث دردسر شدند

ملی‌پوش بسکتبال تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات غرب آسیا با نمایندگان‌ عراق و لبنان باید رقابت می‌کنیم که تا آنجا که اطلاع دارم تیم های قدرتمندی هستند.
کد خبر : 67311

جواد داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد شرایط تیم دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مسابقات غرب آسیا گفت:‌ «بعد از پایان دوره مقدماتی بلافاصله باشگاه و کادر فنی تمرینات را شروع کردند و هم اکنون شرایط تیم بسیار مناسب است. در این مسابقات قرار‌ است صمدنیکخواه بهرامی و دو بازیکن خارجی دیگر به جمع ما اضافه شوند که به طور حتم شرایط تیم بهتر خواهد شد.»


وی افزود: «دو بازیکن خارجی در این رقابت ها به ما کمک خوبی خواهند کرد و کادر فنی هم از قبل آنها را جذب کرده است. البته هدف اصلی کارد فنی برای جذب این دو بازیکن این بود که به دیگر بازیکنان در مرحله پلی آف فشار نیاید.»


داوری همچنین در مورد ارزیابی‌اش از حریفان‌ گفت:‌ «در این رقابت‌ها ما حریفان بسیار قدرتمندی داریم و تیم پتروشیمی بندر امام هم یکی دیگر از نمایندگان ایران در این رقابت‌ها است که باتوجه به نتایجی که در لیگ برتر به دست آورده و صدرنشین لیگ است یکی از حریفان جدی ما خواهد بود البته ما شناخت خوبی از یکدیگر داریم. تیم دانشگاه آزاد هم برای اولین بار در این رقابت ها حضور دارد و با نمایندگان عراق و لبنان باید رقابت کنیم که به طور حتم کار سختی پیش رو خواهیم داشت.»


ملی‌پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به نتایج تیمش در مسابقات لیگ بسکتبال اشاره کرد و گفت: «تیم ما در مسابقات لیگ دچار افت و خیز بسیار زیادی شد و در بعضی بازی‌ها با اختلاف کم نتیجه را واگذار می‌کردیم که یکی از دلایل آن هم وجود بازیکنان ضعیف خارجی بود. متاسفانه بازیکنان خارجی که امسال به تیم ما ملحق شدند به جای اینکه به ما کمک‌کنند باعث دردسر ما شده‌اند. تلاش کادر فنی و دیگر بازیکنان این است که در مرحله پلی آف قدرتمندظاهر شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.»


داوری در پاسخ به اینکه در مسابقات غرب آسیا به دنبال قهرمانی هستید؟ عنوان کرد: «هدف بازیکنان و کادر فنی چیزی جز کسب قهرمانی‌ نیست به همین منظور نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم که پیروز میدان باشیم و بازی خوب و باکیفیتی ارائه دهیم.»


به گزارش آنا، مسابقات بسکتبال غرب آسیا از 28 بهمن تا سوم اسفندماه در اردن پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته