دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1394 - 15:30

سرقت لاستیک با جعل بارنامه

راننده قلابی با شگردی عجیب 170 حلقه لاستیک را بارگیری کرد و آنها را به سرقت برد. متهم جوان با جعل مدارک هویتی و کارت هوشمند لاستیک‌ها را به سرقت برد.
کد خبر : 67203

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مجتمع صنعتی آرتاویل تایر اردبیل، در دستور کار، کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان اردبیل قرار گرفت. طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شد راننده تریلری 170 حلقه لاستیک را به ارزش 200 میلیون تومان از اردبیل به مقصد اصفهان بارگیری کرده اما هرگز این بار به دست خریدار نرسیده است.


با اعلام این خبر، تحقیقات از سوی ماموران پلیس صورت گرفت، در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوانی با مدارک هویتی و بارنامه‌ای جعلی اقدام به گرفتن بار از شرکت کرده و از شهر خارج شده است. با بررسی دوربین‌های مداربسته شرکت و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق شدند هویت اصلی راننده جوان را بدست آوردند. کامران، ساکن یکی از شهرهای شمالی عامل اصلی این کلاهبرداری بود. با بدست آمدن هویت متهم، مرد جوان بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد پس از جعل بارنامه و کارت هوشمند، لاستیک‌های سرقتی را در اختیار سردسته این باند قرار داده است.


سرهنگ عالی‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل در این رابطه می‌گوید: با اعتراف مرد جوان به کلاهبرداری، سردسته این باند و سایر همدستان او نیز بازداشت شدند. لاستیک‌های مسروقه شناسایی و تحویل صاحب اصلی‌اش شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته