دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1401 - 14:10

نحوه اخذ پذیرش تحصیلی با موسسه اصطهباناتی

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های برتر کشورهای مطرح جهان کار راحت و ساده ای نیست و نیازمند آگاهی از قوانین و مقررات و صلاحیت های لازم می باشد. در واقع برای دریافت نتیجه مطلوب باید کار را به کاردان سپرد. موسسه های معتبر به دلیل دارا بودن مشاوران و کارشناسان خبره در اخذ پذیرش تحصیلی و آگاهی از قوانین کشورهای مقصد بهترین مرجع برای انجام کارهای پذیرش تحصیلی از دانشگاه های مطرح جهان می باشند
کد خبر : 671482
رپرتاژ


به گزارش خبرگزاری آنا اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های برتر کشورهای مطرح جهان کار راحت و ساده ای نیست و نیازمند آگاهی از قوانین و مقررات و صلاحیت های لازم می باشد. در واقع برای دریافت نتیجه مطلوب باید کار را به کاردان سپرد. موسسه های معتبر به دلیل دارا بودن مشاوران و کارشناسان خبره در اخذ پذیرش تحصیلی و آگاهی از قوانین کشورهای مقصد بهترین مرجع برای انجام کارهای پذیرش تحصیلی از دانشگاه های مطرح جهان می باشند. بر این اساس در این مطلب کوتاه و مفید به ارائه اطلاعات لازم در مورد نحوه اخذ پذیرش تحصیلی با موسسه اصطهباناتی از موسسه های معتبر و برتر کشور می پردازیم.


مراحل اخذ پذیرش تحصیلی با موسسه معتبر


متقاضی برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های مورد نظر باید به موسسه های معتبر مراجعه کند و از همان ابتدا کار را به کارشناسان و متخصصان این حوزه بسپرد. کارشناسان با تجربه موسسه های معتبر که به طور ویژه بر روی پرونده های اقامت کانادا و کشورهای اروپایی و آمریکایی کار می کند، مسیر را برای متقاضیان سهل و آسان می کنند و بر اساس قوانین موجود روند اخذ پذیرش را طی می کنند.


اگر متقاضی بر اساس مراحل اخذ پذیرش تحصیلی به پیش برود و همه مدارک لازم را ارائه دهد، می تواند انتظار داشته باشد که از دانشگاه مورد نظر پذیرش تحصیلی دریافت کند. مراحل اخذ پذیرش تحصیلی شامل دریافت اطلاعات لازم از متقاضی، تعیین هدف از تحصیل، ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم، انتخاب کشور مناسب، امضای قرارداد و ارائه مدارک لازم می باشد که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.



دریافت اطلاعات لازم از متقاضی


در اولین مرحله پس از مراجعه متقاضی به موسسه معتبر کارشناسان متخصص اطلاعات لازم در مورد متقاضی، شرایط تحصیلی و کاری و همچنین شرایط اقتصادی متقاضی را بررسی می کنند. علاوه بر این هدف از تحصیل متقاضی در دانشگاه های خارجی مشخص می شود. برخی از متقاضیان قصد بازگشت به ایران پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور را دارند.


بر این اساس مورد تایید بودن دانشگاه های کشور مقصد از لحاظ وزارت بهداشت و علوم ایران حائز اهمیت فراوانی است. مشاوران مجرب و برجسته موسسه با ارائه مشاوره های مفید هدف متقاضی از تحصیل را مورد بررسی قرار می دهند تا بر اساس هدف مشخص راهکارهای ویژه را به مرحله اجرا درآورند.



ارائه مشاوره های تخصصی


در مرحله دوم اخذ پذیرش تحصیلی مشاوران و کارشناسان با ارائه مشاوره های تخصصی متقاضی را در مسیر تحصیل در دانشگاه های خارجی یاری می دهند. در این مرحله موضوع تحصیل وارد مرحله تخصصی می شود. در واقع بر اساس انتخاب دانشگاه های اروپایی، آسیایی، آمریکایی و دانشگاه های کشورهای عربی مدارک و شرایط خاصی نیاز است. بر اساس شرایط زندگی، سن متقاضی و تحصیلات و تمکن مالی و هدف از تحصیل اطلاعات لازم دریافت و بر اساس آن اطلاعات تصمیم گیری انجام می شود.



دانشگاه های کشورهای اروپایی



انتخاب کشور و دانشگاه مناسب


در این مرحله مشاوران متبحر موسسه با ارائه اطلاعات لازم در مورد دانشگاه های مختلف جهان که با شرایط متقاضی همخوانی و هماهنگی بیشتری دارد، متقاضی را در مسیر تحصیل در دانشگاه های مطرح یاری می کنند. کارشناسان موسسه با بیان جزئیات لازم در مورد شرایط تحصیل پزشکی در کانادا در دانشگاه های برتر این کشور و الزامات و مدارک لازم کمک می کنند تا متقاضی به یک تصمیم درست در مورد انتخاب دانشگاه و رشته مورد نظر برسد.



امضای قرارداد با متقاضی


پس از انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر توسط متقاضی، مشاوران با ذکر مسئولیت های موسسه در ارائه راهکارها و مشاوره های سودمند و همچنین مسئولیت های متقاضی در اجرای همه بندهای قرارداد با متقاضی قرارداد امضا می کنند. البته متقاضی باید قبل از امضای قرارداد همه بندهای این قرارداد را به دقت مطالعه و سپس امضا کند تا در صورت فسخ قرارداد و یا موارد مشابه مشکلی از بابت اجرای بندهای قرارداد نباشد.



ارائه مدارک و سوابق تحصیلی و مالی


در این مرحله مشاوران مجرب موسسه با ارائه مشاوره های مفید مسیر دشوار اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های مطرح جهان را برای متقاضی هموار می کنند. متقاضی باید در این مرحله با ارائه مدارک و سوابق تحصیلی و گواهی های مالی همکاری های لازم را در جهت تسریع روند اخذ پذیرش تحصیلی انجام دهد. مدارک متقاضی باید در این مرحله مورد بررسی دقیق و علمی قرار گیرد.


از مهم ترین مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی آخرین مدرک تحصیلی، ریز نمره های تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تافل، گواهی تمکن مالی و سوابق کاری را می توان نام برد. نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب و دارای تجربه های ارزشمند می باشد.



مکاتبه با دانشگاه مورد نظر


کارشناسان متخصص موسسه پس از دریافت مدارک و سوابق تحصیلی و گواهی های بانکی این مدارک را برای دانشگاه مورد نظر ارسال می کنند. دانشگاه مقصد پس از بررسی شرایط تحصیلی و علمی متقاضی نتیجه ارزیابی خود را اعلام می کند. اگر نتیجه بررسی پرونده تحصیلی ریجکت شده باشد، کارشناسان موسسه برای رفع این ریجکتی تلاش می کنند و پس از تکمیل موارد اصلاحی دوباره پرونده را به جریان می اندازند.



همراهی و همکاری تا رسیدن به مقصد


در این مرحله مشاوران و وکلای باتجربه موسسه با ارائه همکاری ها و همراهی های فراوان کمک می کنند تا طی مسیر سخت و پیچیده اخذ پذیرش تحصیلی برای متقاضیان سهل و راحت شود و تا رسیدن به مقصد در کنار متقاضیان خواهند بود. یکی از موسسه های معتبر و مطرح برای تحصیل در کانادا اصطهباناتی است که طی سال ها کار ارزشمند تعداد بسیار زیادی از متقاضیان ایرانی را به آرزوی خود برای تحصیل در دانشگاه های کانادا رسانده اند.



مشاوران یک موسسه معتبر



نکات مهم در مورد موسسه های معتبر


متقاضیانی که برای اخذ پذیرش تحصیلی و یا اخذ اقامت کانادا، فرانسه، مجارستان، انگلستان، آلمان و یا دیگر کشورهای برتر اروپایی و آسیایی به موسسه های معتبر مراجعه می کنند، باید به این نکات مهم توجه کنند:


دارای گروه کارشناسان و متخصصان حرفه ای و آگاه از جدیدترین قوانین کشور مبدا و مقصد باشد.


مشاوران موسسه دارای قدرت بیان قوی و صداقت در گفتار و حس مسئولیت پذیری باشند.


امکان ارائه خدمات اخذ پذیرش تحصیلی به صورت آنلاین و مجازی نیز وجود داشته باشد.


دارای شعبه های رسمی در شهرهای مختلف و وکلای باتجربه در کشورهای مقصد باشد.


دارای خدمات تخصصی و مشاوره های اخذ انواع ویزاهای تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و غیره باشد.


امکان اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های مطرح جهان برای رشته های پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی و علوم انسانی و هنر را داشته باشد.



انتهای رپرتاژخبری/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب