دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1401 - 14:38

معرفی مهاجمان مورد دار به پرسپولیس؛ داستانی که همچنان ادامه دارد

جذب مهاجم خارجی در باشگاه پرسپولیس کم کم به یک معضل در این باشگاه تبدیل شده است.
کد خبر : 671353
تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس بیش از یک ماه است که سخت درگیر جذب مهاجم خارجی بوده و نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه چنین مسئله‌ای باعث شده اختلافی بین رضا درویش و یحیی گل‌محمدی بوجود بیاید.


واقعیت امر این است که عوامل پشت پرده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اجازه نمی‌دهند پروسه جذب مهاجم خارجی در این باشگاه حالت عادی خود را طی کند. حتی اگر قرار باشد مهاجمی چون گادوین منشا به جمع سرخپوشان برگردد.


پیش از این بارها اشاره داشتیم به اینکه یک شرکت نقل و انتقالاتی به خاطر رابطه خوبش با یکی از عوامل کادرفنی سرخپوشان به طور کل نقل و انتقالات پرسپولیس را در سه فصل اخیر بر عهده داشته است. از این‌رو هر مهاجم خارجی برای ورود به پرسپولیس باید از کانال آنها عبور کند. از آنجا که مدیربرنامه‌های منشا مخالف این قضیه بود، انتقال او به پرسپولیس عملی نشد. هر چند که گل‌محمدی در این ماجرا درویش را مقصر دانست در حالی که پشت پرده مسائل دیگری رخ داد.


اما اینکه چرا دیگر مهاجمان خارجی انتقالشان به پرسپولیس منتفی شده و می‌شود، باز هم مسائل پشت پرده دخیل است. نکته قابل توجه اینکه هر بازیکنی از سوی گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شود به نوعی مورد ‌دار است. مسئله اصلی هم این است که این بازیکنان برای سرخپوش شدن نزدیک به یک میلیون دلار خرج روی دست این باشگاه می‌گذارند به این بهانه که به باشگاه‌های قبلی خود قرارداد دارند و باید سهم آنها پرداخت شود! این در حالی است که باشگاه پرسپولیس قصد نداشته و ندارد که بی‌جهت رقم‌های سنگینی را برای پول رضایت نامه دهد در حالی که می‌تواند بازیکن آزاد جذب کند.


ضمن اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس به خوبی متوجه شده‌اند که در این میان واسطه‌هایی هستند که می‌خواهند به سود چند صد دلاری برسند و رقم بالای قرارداد بازیکنان خارجی معرفی شده اصلا ربطی به کیفیت آنها ندارد.


به هر حال باید دید آنهایی که در پرسپولیس اصرار به جذب مهاجم خارجی دارند فقط نیت‌شان تقویت تیم است یا مسائل دیگری در الویت قرار دارد.


انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته