دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1401 - 13:02

واکنش واعظ آشتیانی به انتشار فایل تصویری وی در رسانه معاند

امیر واعظ آشتیانی با نگارش متنی نسبت به انتشار فایل تصویری‌اش در رسانه معاند واکنش نشان داد.
کد خبر : 671332
امیر واعظ آشتیانی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، امیررضا واعظ آشتیانی نامزد رد صلاحیت شده انتخابات 8 شهریور فدراسیون فوتبال، در متنی نسبت به انتشار فایل تصویری خود در رسانه معاند اینترنشنال واکنش نشان داد و با تکذیب آن، چنین فایلی را جعل دانست.


در فایل پخش شده از سوی رسانه معاند، تنها اعتراض واعظ آشتیانی به خارج شدن نام وی از فهرست نامزدهای فدراسیون فوتبال اشاره شده از سوی کمیته بدوی فدراسیون و اینکه او قصد دارد به کمیته استیناف مراجعه کند اشاره شده در حالی که او صحبت‌های جامعی درباره حضورش در انتخابات داشته است.


متن نوشته شده از سوی واعظ آشتیانی به شرح زیر است:


با سلام


روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ ساعت ۲۲:۳۰ شب به صورت اسکایپ با شبکه خبر برنامه (مجله فوتبال) ارتباط تصویری در خصوص موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال و چالش‌های ایجاد شده توسط کمیته بدوی انتخابات، مصاحبه کوتاه تصویری داشته که در این راستا طبق روال همیشه سایت ورزش ۳، سخنان بنده به همراه تصویر و حتی دیگران را پوشش مجدد خبری داد. اما از آنجایی که همواره دشمنان نظام در قالب رسانه‌های تصویری، شنیداری و مکتوب به دنبال فرصت طلبی و سوء استفاده هستند و از هیچ کوششی برای وارونه نشان دادن اخبار و نیز سرقت و جعل اخبار کوتاهی نمی‌کنند. از اینرو شبکه معاند اینترنشنال فایل تصویری بنده را سرقت رسانه‌ای کرده و ضمن تقطیع قسمت‌هایی از آن، تحت عنوان (ارتباط اینترنتی) در بالای تصویر از آن سوء استفاده کرده و اینگونه به مخاطب القاء می‌کند که ارتباط مستقیم با مصاحبه شونده انجام گرفته است.


از آنجایی که این رسانه و مشابه آن از نظر بنده هیچ‌گونه ارزش رسانه‌ای نداشته و هیچ علاقه‌ای به انتشار اخبار خود در این دسته رسانه‌ها را ندارم. و نیز هر گونه بحث کارشناسی و چالش‌های آن در حوزه ورزش به خصوص فوتبال موضوعی داخلی تلقی و دخالت امثال اینترنشنال که نشان داده به دنبال جعل خبر و سوء استفاده از اخبار است، ارتباطی ندارد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته