دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلالی: با شکست پرسپولیس قهرمان نمی‌شویم/ خوشحالم سایپا یکی از تیم‌های مطرح لیگ شده‌ است

سرمربی سایپا گفت: اگر اشتباه نکنیم پرسپولیس مقابل ما به گل نمی‌رسد.
کد خبر : 67123

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص دیدار روز پنج‌شنبه تیمش مقابل پرسپولیس‌ گفت: «پرسپولیس تیم شایسته‌ای در رقابت‌های این فصل بوده و نشان داده که می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. بازی با حریفی که از حمایت تماشاگرانش برخوردار است به طور حتم سخت‌تر از بازی با دیگر تیم‌های لیگ است و ما برای آنکه بخواهیم در این بازی نتیجه بگیریم نیاز به استراتژی خاصی داریم که بتواند مقابل این تیم آماده جواب بدهد.»


وی درباره غیبت مهدی طارمی در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: «ما وقتی می‌خواهیم با تیم بزرگی چون پرسپولیس بازی کنیم، مجاز نیستیم به این موضوع فکر کنیم که حریف چه بازیکن یا بازیکنانی را در اختیار ندارد. پرسپولیس با شاخصه‌های مثبت و قدرت فنی که دارد به طور حتم به یک بازیکن وابسته نیست و بازیکنانی دارد که جایگزین آن بازیکن غایب کند. ما باید خود را آماده کنیم تا برابر بهترین پرسپولیس قرار بگیریم چرا که حریف نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و تلاش خواهد کرد تا به حداکثر امتیازات برسد.»


سرمربی سایپا در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در تمامی دیدارهای خود گل زده و چه راهکاری برای ممانعت از گل‌زدن این تیم دارد، خاطرنشان کرد: «بالاخره ما نباید اجازه دهیم که حریف دروازه‌‌مان را باز کند اما این موضوع مستلزم هماهنگی خطوط میانی، دفاع و البته دروازه بان ماست. بازیکنان ما نباید اشتباهی مرتکب شوند و اجازه دهند مهاجمین حریف از موقعیت‌هایی که به دست می‌‌‌آورند، استفاده کنند. اگر اشتباه نکنیم مسلما پرسپولیس مقابل ما به گل نمی‌رسد.»


جلالی در واکنش به این موضوع که شکست پرسپولیس می‌تواند سایپا را در زمره مدعیان جدی قهرمانی قرار دهد، نیز گفت: «شرایط تیم‌ها در جدول خیلی به هم نزدیک است. در چنین وضعی نمی‌توان با یک پیروزی جزو مدعیان قهرمانی قرار گرفت اما این شانس را پیدا می‌کنیم تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش کنیم. الان وضعیت جدول خیلی خاص است. تیم اول تا تیم دهم شانس قهرمانی دارند و در چنین جدولی خیلی باید سنجیده، متمرکز و هوشیارانه عمل کرد تا در طول فصل و هفته آخر در بین مدعیان باقی بمانی و به نظرم بازیکنان ما به این موضوع کاملا پی‌برده‌اند.»


وی در ادامه درباره پیروزی با ارزش تیمش در خانه سپاهان نیز اظهار کرد: «شکست پرافتخارترین تیم لیگ در خانه‌اش یک پیام دارد. سایپا یکی از تیم‌های مطرح لیگ شده و باید روی آن به عنوان یک حریف خطرناک حساب کرد. ما در یک سال و نیم اخیر تلاش زیادی کردیم تا این تیم را از قالب یک تیم معمولی رو به سقوط به تیمی بزرگ تبدیل کنیم. برآیند پرکاری داشتیم و الان خوشحالیم به مرحله‌ای رسیدیم که از ما انتظار می‌رود جایگاه بهتری را نسبت به هفته‌های قبل پیدا کنیم.»


سرمربی سایپا درخصوص اینکه آندرانیک تیموریان تا چه اندازه توانسته خود را با تیم هماهنگ کند، تصریح کرد: «آندو در بازی برابر سپاهان هم عملکرد خوبی داشت و با وجود اینکه خیلی فرصت نبوده که با تیم تمرین کند اما خیلی به تیم ما کمک کرد. او همه تلاشش را می‌کند تا خود را با نحوه بازی ما وفق دهد و معتقدم در بازی آینده برابر پرسپولیس بهتر از دیدار با سپاهان بازی خواهد کرد.»


جلالی در واکنش به این موضوع که با درخشش فلاح‌زاده در بازی برابر سپاهان او دروازه‌بان اول تیمش مقابل پرسپولیس خواهد بود یا راتکو دوجکویچ به میدان می‌رود، یادآور شد: «در فوتبال اعتقادی به سیستم چرخشی ندارم. هرکسی در طول تمرینات بهتر بود و توانست این آمادگی را در جریان بازی هم داشته باشد این شانس را دارد در دیدار بعدی هم بازی کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته