دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1401 - 12:06

گل‌محمدی علیه مدیران پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد!

در میان تمام مدیران قبلی پرسپولیس انگار یحیی گل محمدی فقط با محمدحسن انصاری فرد کمترین اختلاف را داشت!
کد خبر : 671216
گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، حتی اگر مهدی رسول‌پناه را فاکتور بگیریم که حرفهای تندی علیه یحیی زد، باید قبول کنیم که رابطه سرمربی پرسپولیس با مدیران بعد از او هم چندان خوب نبود.


رسول پناه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود که افشاگری های زیادی علیه گل محمدی انجام داد و بعدها مشخص شد که حرف‌های او چندان هم با واقعیت دور نیست. در ادامه این فرد به خاطر همین حرف‌ها از پرسپولیس کنار گذاشته شد.


در ادامه یحیی نتوانست با مدیران بعدی پرسپولیس هم تعامل لازم را داشته باشد.او بارها و بارها در زمان مدیریت جعفر سمیعی و مجید صدری مصاحبه و انتقاد کرد. بخش زیادی از گلایه‌های گل‌محمدی هم مربوط به فصل نقل و انتقالات می‌شد. به فرض مثال یک بار در زمان جعفر سمیعی گفت: من نام ۱۳ بازیکن را به باشگاه داده بودم که فقط یکی از آنها را جذب کردند!


در زمان مجید صدری هم گل محمدی در روزی که عصبی به نظر می رسید گفت من بیست مهاجم را می خواستم اما باشگاه حتی نتوانست یک نفر از آنها را هم جذب کند. حالا هم مشابه همان اتفاق را در رابطه گل محمدی با رضا درویش شاهد هستیم جایی که انگار خرید مهاجم برای پرسپولیس طلسم شده و آنها باید به مهاجمان معمولی و درجه چندم رضایت بدهند.


گل محمدی چند روز قبل شمشیر را برای درویش از رو کشید و گفت اکثر بازیکنان جدید پرسپولیس که جذب شده اند بازیکنان آزاد بودند و خودشان به پرسپولیس آمدند. او عملاً خرید های خوب رضا درویش در فصل نقل و انتقالات را زیر سوال برد در حالی که همه می‌دانند به فرض مثال بازیکنی مثل سعید صادقی از تیم‌های استقلال و سپاهان هم پیشنهاد داشت و گل گهر هم بدش نمی‌آمد او را حفظ کند. با تمام این اوصاف باید دید اختلافات گل محمدی با مدیران پرسپولیس که انگار تبدیل به یک عادت شده کی و چگونه پایان می رسد.


گل محمدی در میان پنج مدیر آخر پرسپولیس کمترین اختلاف را با محمدحسن انصاری فرد داشت که البته به مدل مدیریتی این مدیرعامل هم انتقادات بسیار زیادی وارد است. باشگاه پرسپولیس تا همین الان هم درگیر پرداخت طلب استوکس است که توسط انصاری فرد بسته شده بود و محمدحسن قرار داد او را بهترین قرارداد یک بازیکن خارجی در تاریخ فوتبال ایران قلمداد کرد!


آنچه مشخص است شکاف به جود آمده بین گل‌محمدی و درویش اصلا به سود پرسپولیس نخواهد بود. چه بسا اگر قرارداد مالی سنگین یحیی که در زمان صدری بسته شد، نبود او هرگز به خودش اجازه نمی‌داد به این شکل علیه مدیریت باشگاهش مصاحبه کند.


در حقیقت گل‌محمدی همه اختلافاتش با مدیران وقت پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد دلخواهش بوده است و قبل از آن او رابطه خوبی با آنها داشته است!


انتهای پیام/۴۱۴۶


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب