دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار مسئولان استانی تأکید شد؛

استفاده از متخصصان دانشگاه برای ارائه طرح‌های بنیاد مسکن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح‌های مؤثر و درازمدتی دارد که حتماً باید از متخصصان دانشگاه برای ارائه و حل مشکلات آنها استفاده کند.
کد خبر : 671138
4444

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، مسعود اکبری‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بی‌تردید توسعه شهری و اقتصادی و گسترش محیط‌های دانش‌بنیان و ارائه محصولات آنها که مقام معظم رهبری به آنها عنایت ویژه‌ای دارند امکان‌پذیر نمی‌شود مگر اینکه بستر آن فراهم آید، لزوم این امکان استفاده از منابع استان پهناور سیستان و بلوچستان برای خود مردم است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی که مشارکت آنان در طول سالیان متمادی در همه زمینه‌ها بر همگان مبرهن است توسعه خود را مرهون عنایت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همکاری نهادهای دیگر می‌داند،به همین دلیل خدمات و تعامل این دانشگاه با ادارات و نهادها همواره ادامه داشته است. تربیت دانشجویان به عنوان متخصص در رشته‌های مختلف یکی از مهم‌ترین وظایف دانشگاه آزاد اسلامی است و بسیاری از مدیران برجسته این کشور اکنون از تحصیل‌کردگان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: یقیناً بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم طرح‌های مؤثر و درازمدتی دارد که حتماً باید از متخصصان دانشگاه برای ارائه و حل مشکلات آن استفاده کند، مطمئناً با رویکرد توسعه این همکاری متقابل مؤثر می‌شود و بستر آن توسعه زمین‌هایی است که در گذشته در منطقه رمین چابهار در اختیار دانشگاه بوده است که امید است با مساعدت بنیاد مسکن این مهم به انجام برسد.


بیک مداح مدیرکل بنیاد مسکن در این جلسه گفت: طرح پیشرفت و توسعه و ساماندهی منطقه سال ۸۸ در دستور کار بنیاد بوده است و همچنان مصرانه برای این مهم تأکید داریم یکی از بخش‌های قابل پیشرفت و توسعه شهرستان چابهار منطقه زمین چابهار است که ضوابط آن کاملاً مشخص است و قطع به یقین با دیدی بازتر و مثبت‌تر از گذشته به دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان باز خواهد گشت . معتقدم برای رشد فرهنگی منطقه، مردم باید نزدیک به دانشگاه و ملموس با هویت دانشگاه که آموزش است، زندگی کنند.


انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته