دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1401 - 21:21

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس معرفی شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور معرفی شد.
کد خبر : 671103
0

به گزارش خبرگزاری آنا از لارستان، طی حکمی از سوی عباسعلی نوبخت، معاون وزیر و رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور، منصور رضایی به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل این سازمان در استان فارس منصوب و از زحمات عبدالحسین صمدنژاد مدیرکل سابق این سازمان تقدیر شد.


منصور رضایی اهل جویم فارس و دانش آموخته کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی گرایش ژئومورفولوژی-هیدرولوژی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از جمله مدیران لارستانی است که سابقه ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های لارستان و شیراز را در کارنامه خود دارد.


دکتر مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با ارسال پیامی،ضمن تبریک انتصاب منصور رضایی به سمت مدیر کلی منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس اظهار کرد: انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان یکی از دانش آموختگان موفق و از اعضاء خانواده بزرگ و پرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به این سمت مهم و خطیر ،با کوله بار گرانی از تجربه و کارآمدی،نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در مجموعه منابع طبیعی استان فارس خواهد شد.


زارع ضمن اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان جهت هرگونه همکاری و تعامل دو جانبه علمی ، پژوهشی با آن اداره کل ،برای وی و همکارانش در حفاظت و حراست از منابع طبیعی به عنوان میراث مهم گذشتگان آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب