دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1394 - 10:12
در مجموعه سعدآباد تهران انجام شد؛

استقبال رسمی روحانی از رئیس جمهوری غنا

رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز -یکشنبه- در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد تهران از «جان درامانی ماهاما»، رئیس جمهوری غنا به‌طور رسمی استقبال کرد.
کد خبر : 67083

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهوری غنا، پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری غنا، روسای جمهوری دو کشور از یگان تشریفات سان دیدند و سپس هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.


دیدار روسای جمهوری ایران و غنا و حضور در نشست هیئت‌های عالی رتبه دو کشور و امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور از جمله برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهوری غنا به کشورمان است.


گسترش و تعمیق بیش از پیش مناسبات دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین ارتقای سطح همکاری‌های مشترک در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان تهران و آکرا، از جمله اهداف دیدار رسمی «جان درامانی ماهاما» از جمهوری اسلامی ایران است.


رئیس جمهوری غنا شنبه شب در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی این کشور وارد تهران شد و در فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که ریاست کمیسیون مشترک ایران و غنا را بر عهده دارد قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته