دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ابراهیمی: اسیر نام استقلال نمی‌شویم/ دغدغه حضور در آسیا نداریم

مهاجم گسترش فولاد گفت: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خواهیم داشت اما به سادگی به حریف امتیاز نمی‌دهیم.
کد خبر : 67052

محمد ابراهیمی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص پیروزی دیروز گسترش فولاد برابر ملوان گفت: «با توجه به اینکه می‌دانستیم حریف از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال ایران است سعی کردیم از همان ابتدا با دقت زیادی بازی کنیم. خیلی زود جواب بازی حساب شده‌ای که انجام دادیم را گرفتیم و به گل برتری رسیدیم. در ادامه بازی را کنترل کردیم تا اینکه موفق به زدن گل دوم شدیم و نیمه نخست را با برتری به پایان رساندیم.»


وی ادامه داد: «در نیمه دوم ملوان سعی کرد به بازی برگردد و با گلی که زد فاصله را به حداقل رساند اما به همراه دیگر بازیکنان تیم اجازه ندادیم حریف بازی را به مساوی بکشد و گل سوم را هم زدیم تا یک پیروزی با ارزش دیگر به دست آوریم و شرایط مناسبی در جدول پیدا کنیم.البته ملوان در این بازی خیلی خوب بازی کرد اما ما به این تیم اجازه ندادیم که خودش را در زمین پیدا کند.»


مهاجم گسترش فولاد درباره دیدار روز جمعه تیمش در خانه استقلال گفت: «استقلال تا اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و نشان داده که می‌تواند تمامی تیم‌های لیگ را شکست دهد. می‌دانیم که بازی بسیار دشواری پیش‌رو داریم و باید تلاش زیادی انجام دهیم تا در این بازی پیروز شویم. ما در این فصل نشان دادیم که توانایی‌های زیادی داریم و می‌توانیم بهتر از فصل گذشته عمل کنیم به همین خاطر اسیر نام استقلال نخواهیم شد و تلاش می‌کنیم تا در این بازی با شکست استقلال در بین مدعیان نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.»


ابراهیمی در مورد اینکه چقدر برای تیمش این شانس را قائل است که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد،‌عنوان کرد: «ما در ابتدای فصل چنین هدفی نداشتیم و فقط می‌خواستیم یکی از رتبه‌های تک رقمی را به دست آوریم. الان هم که هم امتیاز با تراکتورسازی در رده هشتم ایستاده‌ایم و فاصله امتیازی زیادی با صدر جدول نداریم به دنبال آن هستیم که رتبه تک رقمی‌مان را در جدول حفظ کنیم. دغدغه حضور در آسیا را نداریم به همین خاطر بدون نگرانی برابر حریفان بازی می‌کنیم و می‌توانیم بهتر امتیاز بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته