دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1401 - 13:00
مرتضوی در حاشیه رویداد هم افزایی مدیریت ایران مطرح کرد؛

استفاده از تجربیات فعالان جهادی برای ترویج اشتغالزایی و ازدواج آسان

 معاون اجرایی رییس جمهور، نمایشگاه رویداد هم افزایی مدیریت ایران را فرصتی برای استفاده از تجربیات فعالان جهادی برای ترویج اشتغالزایی و ازدواج آسان دانست.
کد خبر : 670515
صولت مرتضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا مستقر در محل برگزاری نمایشگاه رویداد هم افزایی مدیریت ایران، سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از آیین گشایش نخستین نمایشگاه و رویداد هم افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱ گفت: با همت جوانان مومن و انقلابی و فعالان در حوزه اقتصادی و اجتماعی این رویداد در مصلای تهران آغاز شد و جمع کثیری از فعالان این عرصه توانستند ٨٠٠ غرفه در این نمایشگاه برپا کنند.


وی افزود: آنها توانستند ابتکارات خود را در حوزه مدیریت کشور نظیر عمرانی اجرایی، مباحث اجتماعی و تبلیغی به منصه ظهور برسانند.


معاون اجرایی رییس جمهور گفت : بنده فکر می کنم این تجربه بسیار مفیدی است، خوشبختانه به همت فعالان جهادگر امیدواریم این مجموعه و رخداد، نقطه آغازی برای انجام اصلاحاتی در امورات و گره‌گشایی از مشکلاتی که در سطح کشور وجود دارد، باشد.


مرتضوی گفت: با توجه به روحیه‌ و تجربه که فعالان جهادی دارند امیدوارم به صورت جهادی بتوانیم بخش اعظمی از مشکلات را به ویژه در بخش ترویج فرهنگ اجتماعی اعم از امر ازدواج آسان و ترویج اشتغالزایی و عمران و آبادی کشور مرتفع کنیم.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته