دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1401 - 11:16

آنچلوتی: از عملکرد تیمم مقابل بارسای قدرتمند راضی‌ام/ بنزما در دنیا رقیب ندارد

سرمربی رئال مادرید گفت: سعی کردم از همه نفرات تیمم مقابل بارسا استفاده کنم و در مجموع از عملکرد تیم در برابر یک رقیب بسیار قوی راضی هستم.
کد خبر : 670485
آنچلوتی

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، رئال مادرید در اولین بازی پیش فصل خود به مصاف بارسا رفت و با یک گل مغلوب حریف آماده خود شد. شاگردان آنچلوتی در این بازی کریم بنزما را در اختیار نداشتند تا مشخص شود این تیم هنوز وابستگی زیادی به ستار فرانسوی خود دارد.


کارلو آنچلوتی با وجود شکست در ال‌کلاسیکو از عملکرد تیمش در این مسابقه رضایت داشته و گفته است« بازی خوبی ارائه دادیم و مخصوصا در نیمه اول بازیکنان از انرژی بالایی برخوردار دهیم. سعی کردم بازیکنان جدید را در ترکیب قرار دهم تا با شرایط بازی برابر رئال مادرید تطبیق پیدا کنند. جریان مسابقه در نیمه اول برابر بود و سعی کردم به همه بازیکنان دقایقی را اختصاص دهم. در نهایت من از عملکرد تیم در برابر یک رقیب بسیار قوی راضی هستم.»


وی درباره اشتباهات پر تعداد مدافعان تیمش در نیمه اول این بازی نیز گفته است« در ابتدای بازی کمی در بخش دفاعی آسیب پذیر بودیم. واضح است که وقتی بازیکنانی کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ را وارد ترکیب می کنید شرایط راحت تر می شود، اما من می خواستم به جوانان اجازه خودنمایی بدهم. این گروه اولین باری که با هم بازی کردند، اما از نظر دفاعی خیلی خوب یکدیگر را پیدا کردند و نمایش راضی کننده ای داشتند. شرایط ترکیب فشرده است، ما بازیکنان فراوان و ترکیب بهتری نسبت به فصل گذشته داریم و البته شدت تمرینات نیز افزایش یافته است.»


آنچلوتی همچنین راجع به عملکرد رودریگر در دفاع کنار و همچنین غیبت بنزما و حضور هازارد در تریکب اصلی هم عنوان کرده:« من سبک بازی رودیگر در پست دفاع کناری را خیلی دوست داشتم. من دیوانه نیستم و می دانم که این پست اصلی او نیست، اما رودیگر بسیار باهوش است و می تواند در آن پست نیز بازی کند یا جای خود را با داوید آلابا عوض کند.


اما مصدومیت کریم بنزما؟ او 45 دقیقه مقابل کلاب آمریکا بازی خواهد کرد. من تیمی را که در سوپرجام بازی می کند را آزمایش خواهم کرد و البته هیچکس در دنیا نیست که بتواند جای کریم را بگیرد.


و البته شرایط ادن هازارد؟ او می تواند در پست‌های زیادی بازی کند و همچنین باید خود را با پست شماره 9 کاذب وفق دهد. هازارد به دقایق بیشتری نیاز دارد تا شرایط خود را بهبود بخشد..»


انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته