دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقلال اهواز به داد برادر بزرگترش رسید / قایق ملوان در تبریز به گل نشست

ذوب‌آهن مقابل استقلال اهواز انتهای جدولی متوقف شد تا روند ناکامی‌های هفته‌های اخیر خود را تکمیل کند.
کد خبر : 67040

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر عصر امروز شنبه 3 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار ذوب‌آهن در خانه استقلال اهواز در شرایطی که تا دقایق پایانی از حریف آبی‌پوش خود پیش بود گل مساوی را خورد تا 2 امتیاز حساس را از دست بدهد.


کاوه رضایی (۵۲) برای ذوب آهن و طالب ریکانی (۹۰) برای استقلال اهواز در این بازی گلزنی کردند. ذوب‌‌آهن با این پیروزی 33 امتیازی شد و نتوانست جایگاه سومی را از پرسپولیس پس بگیرد و در رده چهارم قرار گرفت. استقلال اهواز هم با 9 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.


در دیگر دیدار در تبریز گسترش فولاد موفق شد 3 بر یک ملوان بندرانزلی که این روزهای وضعیت مناسبی ندارد را شکست دهد تا در جدول شرایط بهتری پیدا کند.


محمد ابراهیمی (۱۶- پنالتی)، شهرام گودرزی (۴۵) و داریوش شجاعیان (۸۰) برای گسترش فولاد و پژمان نوری (۷۸) برای ملوان موفق به فتح دروازه‌ها شدند. شاگردان فراز کمالوند با این پیروزی 28 امتیازی شدند و با یک پله صعود در جدول هم امتیاز با تراکتورسازی و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده هشتم ایستادند. شاگردان استیلی هم از رده دوازدهم جدول تکان نخوردند.


راه‌آهن هم میزبان سیاه‌جامگان بود که تلاش این دو تیم انتهای جدولی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. راه‌آهن در رده پانزدهم و سیاه‌جامگان در جایگاه چهاردهم حضور دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته