دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرکل فرودگاه‌ مهرآباد خبرداد: کمیته تسهیلات نوروزی در مهرآباد تشکیل شد

کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی متشکل از نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی، ارگان‌ها و سازمان‌ها، نیروهای انتظامی و نمایندگاه بخش خصوصی خدمات دهنده مستقر در فرودگاه مهرآباد تشکیل شد.
کد خبر : 67037

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، علی رستمی با بیان اینکه در ایام نوروز حدود ۴۰ درصد پروازهای داخلی سفرهای نوروزی از مهرآباد سرویس‌دهی می‌شوند٬ گفت: به طور میانگین بیش از ۳۰۰ پرواز در روز در مهرآباد انجام می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم در ایام نوروزی به بیش از ۳۵۰ پرواز نیز افزایش یابد و احتمالا افزایش ۱۰ درصدی مسافر در مهرآباد را شاهد خواهیم بود.


وی با بیان اینکه در سال گذشته از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین بیش از ۸۰۰ هزار مسافر از مهرآباد جابه جا شده بودند، از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این ستاد از ۲۰ بهمن فعالیت خود را برای اجرای تمهیدات لازم در فرودگاه مهرآباد آغاز کرده است.


رستمی درباره سفرهای نوروزی بیان کرد: تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و آماده‌سازی ترمینال‌ها، نمازخانه‌ها، رستوران‌ها، پارکینگ‌ها و تاکسیرانی از اولویت‌های خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه مهرآباد است.


مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: ساماندهی مقابل ترمینال ۱و۲، زیباسازی و نوسازی نمازخانه‌ها و ترمینال‌ها و نوسازی سرویس‌های بهداشتی٬ نوسازی پله‌های برقی و آسانسورها، زیباسازی محوطه و فضای سبز و کاشت گل‌های فصلی و جدول‌کاری و پیاده‌رو سازی در سطح محوطه فرودگاهی از جمله اقداماتی است که به همین منظور در حال انجام است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته