تلفن اینترنتی برای کسب و کار شما مناسب است
به گزارش خبرگزاری آنا، تلفن اینترنتی که به آن تلفن ابری نیز گفته می شود سرویسی است که به کسب و کارها اجازه می دهد که تبادل صدا بجای خط سیمی آنالوگ از طریق اینترنت اراده شود. به این ترتیب، تماس بصورت اینترنتی برقرار خواهد شد. تماس ها را می توان مستقیما از هر PBX همچون رایانه، لپ تاب، تلفن هوشمند و تلفن رومیزی مجهز به IP برقرار کرد. تنها کافی است از سافت فون و نرم افزار مناسبی همچون سیموتل استفاده کنید. انتخاب مرکز تلفن ابری مناسب و خرید خط تلفن اینترنتی ثابت 8 رقمی برای ورود به دنیای پیشرفته کافی است.
در خدمات تلفن اینترنتی انارتل anartel.com از فناوری Voice over Internet Protocol (VoIP) استفاده می شود که تماس ها را به طور ایمن منتقل می کند. ارائه دهندگان خدمات VoIP شکاف بین کاربران تلفن اینترنتی و کاربران تلفن های آنالوگ قدیمی را پر می کنند. به این معنی که شما می توانید با هر شماره ای و در هر کشوری، از طریق تلفن اینترنتی تماس بگیرید بدون اینکه هزینه تماس افزایش یابد.
ویژگی های تلفن اینترنتی
یک سیستم تلفن اینترنتی مزایای بسیاری برای مشاغل در هر شکل و اندازه ارائه می دهد. به عنوان مثال، هزینه تماس ها به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. شاید مهمتر از این نکته، مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته ای است که تلفن اینترنتی در اختیار شرکت ها قرار می دهد و به آنها کمک می کند در دنیای تجارت مدرن پاسخگوی نیاز مخاطبین خود باشند.
با تلفن اینترنتی، کاربران می توانند از طیف گسترده ای از ویژگی های پیشرفته ساخته شده در یک پلتفرم واحد و بصری لذت ببرند.
- قابلیت برقراری تماس با استفاده از هر دستگاهی
- امکان برخورداری از امکانات در هر موقعیت مکانی
- راه اندازی سریع و ساده تلفن اینترنتی
- کیفیت صدای HD
- قابلیت حذف و اضافه سریع کاربران و خطوط تلفن
- قابلیت ادغام و تلفیق با نرم افزارهای تجاری مدرن
- امکان برقراری تماس تصویری و کنفرانس با تلفن
- انعطاف پذیری برای تنظیم شماره ها تلفن های محلی، بین المللی و رایگان
- امکان اجاره یا خرید سخت افزارهای تلفن اینترنتی
چه کسانی می توانند از تلفن اینترنتی استفاده کنند؟
درواقع همه می توانند از خدمات تلفن اینترنتی استفاده کنند. تنها نیاز واقعی، داشتن اتصال به اینترنتی و یک دستگاه سازگار است. کسب و کارها معمولا تغییرات چشمگیری را با تغییر سیستم تلفن آنالوگ به تلفن اینترنتی می بینند و گاهی برخی افراد تمایل به تلفیق سیستم سنتی و پیشرفته را دارند که تلفن اینترنتی این قابلیت را نیز دارد.
مقایسه تلفن اینترنتی و تلفن ثابت
همانطور که علاقمندان سیستم تلفنی پیشرفته استفاده از نرم افزار مرکز تلفن و تلفن اینترنتی وجود دارد. برخی از کسب و کارها مخالف این تغییر هستند. با مقایسه تلفن اینترنتی و ثابت می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد.
1- نوع اتصال تلفن
تلفن ثابت: در حالت سنتی دستگاه ها از طریق سیم کشی مسی اختصاصی به شبکه متصل می شوند و از طریق ارائه دهنده خدمات تلفن سنتی هدایت می شوند.
تلفن اینترنتی: در تلفن اینترنتی صدا از طریق پروتکل VoIP و اتصال به وای فای، داده های تلفن همراه یا اتصال مستقیم به رایانه متصل می شوند.
2- کیفیت صدای دو نوع تلفن
تلفن ثابت: کیفیت صدای تلفن های آنالوگ ساده استاندارد و با کیفیت قابل قبولی هستند.
تلفن اینترنتی: خط تلفن اینترنتی صدا را با کیفیت HD منتقل می کند.
3- امکانات تلفن آنالوگ و اینترنتی
تلفن ثابت: امکانات و ویژگی ها در تلفن ثابت کاملا استاندارد هستند. در اکثر پلن ها، امکان پست صوتی، نمایش شماره گیرنده، حالت انتظار تماس، پشتیبانی از چندین خط تلفن وجود دارد. در سطوح بالاتر هم می توان از امکاناتی چون کنفرانس تلفنی، پشتیبانی ویدئویی و تماس بین المللی برخوردار شد.
تلفن اینترنتی: در تلفن اینترنتی علاوه بر ویژگی های استاندارد موجود در تلفن ثابت می توان مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته تر را نیز در اختیار داشت. ضبط تماس، تماس تصویری، کنفرانس صوتی و تصویری، تماس جهانی، صدای HD و ایمن، قابلیت ادغام و گرفتن خروجی از نرم افزارها و برنامه های کاربردی تجاری، قابلیت ارسال پیام کوتاه، منشی مجازی در تلفن اینترنتی وجود دارد.
4- مقیاس پذیری تلفن اینترنتی به نسبت سیمی
تلفن ثابت: مقیاس پذیری محدود سیستم های تلفن ثابت به دلیل اتصالات سیمی فیزیکی موجود و همچنین تعداد دستگاه های محدود را می توان یکی از مشکلات بخصوص زمانی که قصد ارتقاء ظرفیت را داشته باشید، دانست. فرایندی که می تواند گران هم باشد.
تلفن اینترنتی: مقیاس پذیری بی نهایت سیستم های تلفن اینترنتی می توانند تعداد تقریبا نامحدودی خط و دستگاه اضافه کنند. خطوط اضافی را می توان بدون تجهیزات اضافی، مبتنی بر نرم افزار در مرکز تلفن مدیریت کرد. تنها عامل محدود کننده قدرت و پهنای باند طرح اینترنتی فعلی شما تست که در صورت لزوم می توان آن را به راحتی ارتقا داد.
5- هزینه های تلفن
تلفن ثابت: هزینه راه اندازی و برقراری متوسط تا زیاد پیش بینی می شود. (مخصوصا در تماس های بین المللی). در حالیکه خدمات اولیه تلفن ثابت می تواند قیمت مناسبی داشته باشد، با ویژگی های پیشرفته و تعداد زیادی کاربر می تواند بسیار گران تمام شود.
تلفن اینترنتی: هزینه تلفن اینترنتی بسیار رقابتی و قابل پیش بینی است. مقیاس هزینه ها بسته به نیازهای کسب و کار، ویژگی های مورد نظر و تعداد کاربران؛ اما معمولا به طور قابل توجهی کمتر از تلفن ثابت سنتی خواهد بود.
6- سازگاری دستگاه ها
تلفن ثابت: سازگاری دستگاه محدود است. خدمات تلفن ثابت معمولا فقط با تلفن های رومیزی سنتی و سیمی کار می کنند.
تلفن اینترنتی: سازگاری گسترده دستگاه دسترسی به خدمات تلفنی اینترنتی از طریق تلفن هوشمند و رایانه، لپ تاب، تلفن کنفرانس، تلفن های VoIP و رومیزی اداری ممکن است.
خدمات تلفن اینترنتی برای کسب و کار شما
مشاغل در هر اندازه و ابعادی که باشد قطعا به خدمات تلفنی نیاز دارد. باتوجه به تمام امکانات و مزایای تلفن اینترنتی، روی آوردن به این تکنولوژی و جایگزین شدن تلفن های سنتی دور از ذهن نیست. در دنیای تجارت پرسرعت و به طور فزاینده تلفن همراه امروزی، تنها استفاده از یک کال سنتر قوی به همراه ویژگی ها و قابلیت های بالا، تطبیق پذیری و هزینه های کم برای کمک به رشد شرکت و بهبود خدمات پیشنهاد می شود. حتی می توانید برای برونسپاری مرکز فروش هم از تمامی این امکانات استفاده کنید.
به همین خاطر برای ادامه حیات در دنیای پررقابت تجارت، نیاز است که از بهترین ابزار و امکانات استفاده کنید. تفاوتی ندارد که چه کسب و کاری در اختیار دارید و یا حتی محدوده جغرافیایی شما چقدر است. همه مشاغل می توانند از خدمات تلفن اینترنتی استفاده کنند. از شرکت های سازمانی تا مشاغل خرد و متوسط، اشخاص حقیقی و شرکت های چند ملیتی می توانند از تلفن اینترنتی برای برقراری ارتباطات کاری و یا شخصی استفاده کنند.
انتهای رپرتاژ خبری/ ر
انتهای پیام/