دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1401 - 12:36

تعمیرات تخصصی هود

تعمیرات تخصصی هود اهمیت بسیار زیادی در بین تجهیزات مختلف آشپزخانه های ما دارد و تا زمانی که این دستگاه از کار نیفتد متوجه اهمیت آن نخواهیم شد.
کد خبر : 670329
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا، تعمیرات تخصصی هود اهمیت بسیار زیادی در بین تجهیزات مختلف آشپزخانه های ما دارد و تا زمانی که این دستگاه از کار نیفتد متوجه اهمیت آن نخواهیم شد.



هود یکی از تجهیزات به کار رفته در اجاق گازهای قدیمی و امروزی است که نقش ضروری را در آشپرخانه های ما ایفا می کند. همانطور که می دانید هنگام پخت غذا ممکن است مشکلات مختلفی مانند سوختن غذا در محیط آشپرخانه بوجود بیاید و یا بوی مواد غذایی مانند بوی سرخ شدن پیاز و یا سیر، افراد حاضر در خانه را اذیت کند.


به همین دلیل نیاز به وسیله ای است که هوای آشپرخانه را به خارج از خانه ببرد و بو را از فضای آن خارج کند. این روزها انواع هود در مدل های بسیار متنوعی مانند هود مخفی، مورب و شومینه ای تولید می شوند.


اما همانند بسیاری دیگر از تجهیزات و وسایلی که در خانه خراب می شوند و نیاز به تعمیرات تخصصی هود دارند، ممکن است این تجهیزات خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.


شما می توانید برای حل مشکلات ایجاد شده در هود آشپزخانه خود با تیم دیار سرویس تماس بگیرید. تیم دیار سرویس با دارا بودن بهترین و زبده ترین تعمیر کاران حرفه ای، مشکل هود منزل شما را عیب یابی و رفع می کنند.


تعمیرات تخصصی هود


مشکلات متداول هودها



  • بروز صدای ناهنجار از هود: ممکن است موتور هود و یا پروانه های دستگاه دچار مشکل شده باشند یا حتی قطعات داخلی شل باشند. در مواردی نیز خراب بودن گیریپاژ موتور مشاهده شده است.


  • قدرت مکش ضعیف: ممکن است فیلتر هود نیاز به تعویض شدن داشته باشد و یا خروجی هوا مسدود شود. گاها در اثر ضعیف شدن دور موتور نیز این مشکل بوجود می آید.


  • روشن نشدن هود: علت اصلی این مشکل می تواند از متصل نبودن جریان برق باشد و یا فیوز مخصوص هود سوخته باشد. درصورت بروز اینگونه مشکلات حتما باید آن را به دست یک کارشناس تعمیرات تخصصی هود بسپارید.


  • ایراد در سیم کشی هود: ممکن است فاصله بین اجاق گاز و هود استاندارد نباشد و باعث ذوب شدن سیم ها شود و یا سیم ها در جای خود قرار نگرفته باشند و به مرور زمان شل شده باشند.


  • روشن نشدن چراغ هود: در این موارد ممکن است لامپ هالوژنی سوخته باشد و یا لامپ بطور نادرست به سرپیچ متصل شده باشد. ممکن از ایراد از طرف سرپیچ یا سوئیچ لامپ نیز باشد.



در صورت بروز هرکدام از مشکلات بالا و یا مشکلات دیگر در هود اجاق گاز منزل شما می توانید با خیال راحت تعمیرات تخصصی هود را بطور تضمینی به دیار سرویس بسپارید. همچنین تیم دیار سرویس تمامی هزینه های مربوط به تعمیرات را به مشتریان خود اعلام می کند و پس از تایید آنها برای تعمیرات به محل اعزام می شوند.


تعمیرات تخصصی هود


چرا تیم دیار سرویس؟


شرکت دیار سرویس برای جلب اعتماد مشتریان خود تعمیر قطعات هود و همچنین تعویض آنها در موارد اضطراری را با ضمانت برای مشتریان خود در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می دهد.


قیمت تعمیر هود در کرج


گرچه تعیین قیمت تعمیرات تخصصی هود به موارد مختلفی مانند نوع خرابی و یا زمان تعمیر بستگی دارد اما این شرکت تمامی خدمات خود از جمله تعمیر اجاق گاز مبله یا فر دار و یا تعمیر اجاق گاز در کرج را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر شرکت ها برای مشتریان انجام می دهد.


کلام آخر


اگر هود آشپرخانه ی شما دچار مشکل شده است و در این زمینه تخصصی ندارید، بهتر است تعمیرات تخصصی هود را به یک متخصص بسپارید تا از ایجاد خرابی و خسارات بیشتر جلوگیری کنید.


تیم دیار سرویس با دارا بودن کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر انواع مختلف هود می تواند به شما کمک کنند. همچنین اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده می کنند.


همانطور که اشاره شد هزینه های تعمیر تیم دیار سرویس نیز براساس قیمت های اتحادیه تعیین می شود و بسیار پایین تر از شرکت های دیگر است.


در صورتی که قصد مطلع شدن از خدمات ما را دارید و یا ابهامی در این زمینه دارید، می توانید برای پرسیدن سوالات خود و یا درخواست خدمات تعمیرات تخصصی هود در استان های البرز و تهران با ما تماس بگیرید.


تلفن تماس : 02633528114



انتهای رپرتاژ خبری/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته