دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1394 - 16:37
مسابقات ورزشی کارکنان در بوشهر

4 تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال مشخص شدند/ گفت‌وگوی آنا با داور بین‌المللی والیبال

مسابقات سراسری والیبال کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر در حال پیگیری است. این مسابقات در مرحله یک هشتم نهایی با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که ۴ تیم نیمه نهایی آن مشخص شد.
کد خبر : 67026
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یوشهر، در بازی اول این دور، ابتدا تیم‌های ایلام و زنجان با هم پیکار کردند که ایلام توانست با برتری ۲ بر یک راهی مرحله نیمه نهایی شود.


در دیگر بازی‌ها گلستان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ارستان را از پیش روی بردارد و تیم علوم و تحقیقات هم با همین نتیجه بر خراسان جنوبی فائق آمد.

در بازی چهارم این مرحله کرمانشاه توانست ۲ بر یک سازمان مرکزی را از گردونه رقابت‌ها حذف کند.


در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری والیبال کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، با یکی از شاخص‌ترین نفرات اجرایی این دور از بازی‌های ورزشی، محمدحسین شفقی داور بین‌المللی کشور در رشته والیبال به گفت‌وگو پرداختیم که شرح آن در زیر آمده است:


* آقای شفقی در خصوص سطح فنی و کیفی مسابقات این دوره از بازی‌ها چه نظری دارید؟


- دانشگاه آزاد اسلامی برای دومین بار بازی‌های دسته اول والیبال را به طور سراسری را تجربه می‌کند و در پی موفقیت برگزاری مسابقات دوره قبل تجارب بسیار ارزنده‌ای کسب شد که پیشرفت‌هایی به همراه داشت به گونه‌ای که تیم‌های ورزشی در شرایط بسیار مناسب و مطلوبی قرار به سر می‌برند.»


بازی‌های دسته دوم هم که برای بار اول است که برگزار می‌شود و تیم‌ها با جدیت و آمادگی کامل در این دوره حضور یافته‌اند.


*دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و خصوصاً بخش تربیت بدنی این واحد را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


با بازدیدی که از اماکن و امکانات ورزشی واحد بوشهر بعمل آمد، به جرأت می‌توان گفت این واحد دانشگاهی از اماکن، تجهیزات و امکانات ورزشی و رفاهی بسیار خوبی برخوردار است.


اهم این امکانات عبارتند از ۷ سالن ورزشی سرپوشیده با کفپوش و تجهیزات مناسب، استادیوم ورزشی وپیست تارتان، زمین چمن، سالن بدنسازی مجهز، زمین فوتبال و والیبال ساحلی و خوابگاه ورزشی دارای امکانات مناسب وظرفیت بالا است.


نظم و انضباط کاری، دقت و سرعت عمل و هماهنگی کارکنان واحد بوشهر قابل تمجید است.


از ابتدای دوران برگزاری مسابقات (خوهران و برادران) تا کنون که بیش از یک ماه از آن می‌گذرد، واحد بوشهر حق میزبانی را به نحو احسن ادا کرده است.




*مردم این شهر را چگونه دیدید؟


قبل از اینکه به بوشهر بیایم از خونگرمی، مهمان نوازی و مهربانی مردم جنوب و خصوصا بوشهری‌های عزیز نقل قول‌های بسیاری شنیدم که از زمان ورود به این شهر و تاکنون شاهد این خصوصیات هستم. از دلیر مردان خلیج همیشه فارس هم رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیار زیادی در سراسر کشور روایت شده و دلیر مردانی چون رئیسعلی دلواری، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و بسیاری دیگر که نماد زنده تاریخ زرین این مرز و بوم هستند.


*در کنار ساحل خلیج همیشه فارس چه احساسی داشتید؟


خلیج فارس نماد قدرت و اقتدار مردم ایران و کشور عزیزمان است که آب‌های آبی وموج‌های خروشان حس آرامش، دل انگیز روح نوازی به انسان می‌دهد.


*در مورد شهر بوشهر چه صحبتی برای کسانی که هنوز به این شهر نیامدن دارید؟


بوشهر شهر بسیار زیبا، دارای امکانات و مکان‌های تاریخی و دیدنی بسیاری است و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برای جذب توریست و گردشگر برخوردار است که هر مسافری که به این شهر ورود کند جذب زیبایی‌های آن می‌شود.


*و حرف پایانی؟


بسیار خوشحالم که توانستم به عنوان عضوی در بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان نقشی را ایفا گر باشم و در راهبرد اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی یاری گر باشم. و در پایان از مردم خونگرم و با شرف بوشهر، دکتر قیصری رئیس پرتلاش واحد بوشهر و تمامی مسئولین و همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر کمال تشکر و قدردانی را دارم که باعث برگزاری مسابقاتی با نظم و سطح کیفی بالا شدند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته