دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1394 - 16:08

قاتل فراری در محاصره پلیس

مرد جوان که با همدستی یکی از دوستانش، جنایتی را مرتکب شده بود؛ پس از 17 ماه دستگیر شد. متهم اصلی این پرونده که خود را در محاصره پلیس می‌دید، تصمیم به فرار گرفت؛ اما موفق به اجرای آن نشد.
کد خبر : 67013

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شهریور سال گذشته درگیری مسلحانه‌ای به پلیس شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان اعلام شد. با حضور ماموران در صحنه جنایت آنها با جسد بی جان مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده بود.


در ادامه بررسی‌ها برای رازگشایی این جنایت؛ ماموران دریافتند عاملان این جنایت دو مرد جوان هستند که پس از ارتکاب قتل، شهر را ترک کرده اند. بدین ترتیب بررسی‌ها برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه یکی از آنها در روستاهای کلاتوک شناسایی شد. از آنجایی که احتمال می‌رفت متهم فراری مسلح باشد، مخفیگاه او در محاصره پلیس قرار گرفت. متهم جوان که خود را در دام پلیس می‌دید قصد فرار داشت، اما موفق به اجرای نقشه‌اش نشد.


سرهنگ احسانعلی آذرپودینه، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم 2 اسلحه کلاشینکف و پنج خشاب و مهمات مربوطه کشف شد. مرد جوان در تحقیقات اولیه به جنایت به همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد. بررسی‌ها برای دستگیری عامل دوم این قتل همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته