دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پشت پرده منتفی شدن حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس بنا به دلایلی روشن هنوز نتوانسته یک مهاجم خارجی در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای خود دست و پا کند.
کد خبر : 670018
تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، پرسپولیس بیش از یک ماه است که درگیر جذب یک مهاجم خارجی خوب برای تقویت خط حمله‌اش است اما در این امر ناکام مانده که این موضوع در نوع خودش عجیب است.


واقعیت امر این است که عواملی خارج از این تیم با ارتباط خوبی که با یحیی گل‌محمدی دارند در تلاشند جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس فقط از کانال آنها باشد. این گروه که در واقع یک شرکت نقل و انتقالاتی هستند ضعف بزرگی در ارتباط با ایجنت‌های خارجی دارند و از این‌رو تا الان نتوانسته‌اند گزینه‌های خارجی خوبی را در خط حمله به مربیان پرسپولیس معرفی کنند. البته ایجنت‌های ایرانی زیادی در این مدت به کادرفنی پرسپولیس مهاجم خارجی معرفی کرده‌اند اما مشکل اینجاست که وقتی پای آن شرکت در میان نباشد، طبیعتا انتقالی هم انجام نخواهد شد.


مشابه اتفاقی که برای گادوین منشا رخ داد و وقتی مدیربرنامه‌های او حاضر به همکاری با شرکت اشاره شده نشد، انتقال این بازیکن هم به پرسپولیس منتفی شد.


در حال حاضر هم هواداران پرسپولیس بدون اینکه از این موضوع مطلع باشند، مدیریت باشگاه پرسپولیس را در عدم جذب بازیکن مقصر می‌دانند غافل از اینکه ماجرا چیز دیگری است.


در هر صورت هر مهاجم خارجی در صورتی به پرسپولیس راه پیدا می‌کند که شرکت نقل و انتقالاتی اشاره شده درصد قابل توجهی از این انتقال نصیبش شود در غیر این صورت شرایط به همین روال ادامه پیدا خواهد کرد!


انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته