دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعضای شورای مرکزی تشکل سیاسی اسلامی استادان واحد بافت انتخاب شدند‎

مجمع عمومی و انتخابات تشکل جامعه اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت، موسوم به فرهیختگان با حضور رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 6696

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه مجمع عمومی و انتخابات تشکل جامعه اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت که اعضای هیئت علمی عضو تشکل استادان و هیئت رئیسه دانشگاه حضور داشتند، در ابتدا رئیس واحد بافت در خصوص جایگاه تشکل اسلامی سیاسی استادان این واحد دانشگاهی سخنانی را بیان کرد و بر اهمیت تشکیل جلسات متعدد تشکل‌ها درباره مباحث علمی، سیاسی و فرهنگی مختلف و هم اندیشی استادان در راستای گسترش فرهنگ متناسب با گفته‌های مقام معظم رهبری تاکید کرد.


دکتر خراسانی پاریزی پایه و نماد تشکل‌های اسلامی سیاسی استادان را رشد و شکوفایی مجموعهٔ بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی جامعه دانست و بیان کرد: تشکل‌های استادان و دانشجویان زمینه مناسبی برای مشارکت هر چه بیشتر اجتماعی-سیاسی و فرهنگی فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی و پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی جامعه فراهم کرده است.


وی جامعه را نیازمند افکار و اندیشه‌های فرهیختگان دانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: عقل گرایی و خردورزی در سرلوحه کار یک جامعه موفق قرار دارد.


انتخابات تشکل جامعه اسلامی سیاسی استادان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اعضا برگزار شد و دکتر مجید گل پرور، دکتر محسن محسنی، دکتر شهریار جابری انصاری، دکتر ایرج جلالی و دکتر بهناز اژدری به عنوان شورای مرکزی تشکل و دکتر علی رحیمی صادق و مهندس ایما اطمینان به عنوان اعضای علی البدل انتخاب و معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته