دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1401 - 11:39
رئیس سازمان امور دانشجویان تشریح کرد؛

رویکرد جدید وزارت علوم در خصوص دانشجویان بین‌الملل/ ایران پرچمدار ندای وحدت و همدلی در دنیای امروز است

داداش‌پور گفت: وزارت علوم در خصوص دانشجویان بین‌الملل رویکرد جدیدی تعریف کرده و تلاش می‌کند در جذب حداکثری و نیز تبادل اطلاعات و تجارب با مراکز علمی دنیا گام‌های بلندی بردارد.
کد خبر : 669596
داداش پور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هاشم‌ داداش‌پور در مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌الملل پسر، خاطرنشان کرد: بسیار خرسند هستم که فرصتی دست داد تا در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الائمه آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در کنار یک‌دیگر باشیم؛ و از خداوند متعال خواهان آنم پس از فارغ التحصیلی در هر کجا که هستید برای جامعه و جهان اسلام مفید و موثر باشید.


وی در ادامه سلام، احترام و تکریم وزیر علوم تحقیقات و فناوری را به دانشجویان بین‌الملل ابلاغ کرد و گفت: وزارت علوم در خصوص دانشجویان بین‌الملل رویکرد جدیدی تعریف کرده و تلاش می‌کند در جذب حداکثری و نیز تبادل اطلاعات و تجارب با مراکز علمی دنیا گام‌های بلندی بردارد.


رئیس سازمان امور دانشجویان از مسئولان آستان قدس رضوی برای فراهم سازی شرایط حضور دانشجویان در این مکان مقدس سپاسگزاری کرد و افزود: خراسان رضوی همواره محل اندیشه و مکانی برای گفتگو بوده است که امام رضا(ع) مبدا این گفت‌وگو بوده است به طوری که حدود دوازده قرن قبل گفتگوی میان ادیان در این مکان رخ داده است.


وی تصریح کرد: پرچم دار این گفت‌وگو در آن زمان امام رئوف بوده است و اکنون پرچم دار مقام معظم رهبری است و امیدوارم دانش آموختگان نیز در کنار بارگاه عالم آل محمد(ص) با تاسی از ایشان علم گستری و گفتگوی احسن را در هر کجا که هستند نشر و گسترش دهند.


داداش‌پور با بیان اینکه ایران منادی وحدت و همدلی در جهان امروز است، افزود: در این دعوت تمام الزامات که تایید بر اشتراکات و پرهیز از اختلافاتی که ممکن است میان فرقه‌ها وجود داشته باشد، رعایت می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته