دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1394 - 14:22

برگزاری جلسه شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار

نخستین جلسه شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با حضور رئیس واحد و اعضای این شورا برگزار شد.
کد خبر : 66958

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد جویبار در این جلسه، گزارشی از عملکرد واحد مانند تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل استاندارد استان مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، گسترش رشته‌های مختلف در سطح کار‌شناسی ارشد، انتصاب معاون خانم در راستای ایجاد فرصت‌های برابر برای خانم‌ها در واحد جویبار در سال جاری ارائه داد.


دکتر غلامرضا جانباز قبادی به اهم مسائل و دغدغه‌های خانم‌های هیأت علمی در واحد پرداخت و آنان را به سمت ارتقای مراتب علمی و فعالیت‌های مجدانه در همه زمینه‌های فرهنگی آموزشی و پژوهشی تشویق کرد.


وی با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه برای توسعه مشارکت زنان واحد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اجرایی و مدیریتی به واسطه حمایت همه‌جانبه شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم حضور پررنگ و فعالیت مستمر و با طرح و برنامه خانم‌ها در جلسات هم اندیشی زنان فرهیخته عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.


در این جلسه با برگزاری انتخابات، دکتر آزاده ولی‌‎پور با حداکثر آرا به سمت نماینده شورای زنان فرهیختهٔ واحد انتخاب شد.


ولی‌پور با ارائه گزارش مختصری از اهم موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به معرفی و مرور اهداف و اهم فعالیت‌های این شورا پرداخت.


در این جلسه به منظور هویت‌بخشی و رسمیت دادن به شورای زنان فرهیخته واحد قرار شد مکان و تجهیزات اداری مناسبی برای آن در نظر گرفته شود تا در راستای تاکید مسئولان کشوری و استانی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های این شورا در واحد جویبار به طور جدی‌تر و هدفمند دنبال شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب