دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قنبرپور: بدون طارمی هم جنگنده خواهیم بود/ امیدوارم اشتباه سهوی داور به پرسپولیس لطمه نزند

مربی پرسپولیس‌گفت: پرسپولیس در همه بازی‌ها به دنبال سه امتیاز است و دوست ندارد اشتباه سهوی داوران به هیچ تیمی لطمه بزند.
کد خبر : 66956

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: «همه شاهد هستند پرسپولیس روز به روز بهتر و قوی‌تر برابر حریفان به میدان می‌رود. مقابل فولاد بازی سرتاسر هجومی در طول 90 دقیقه ارائه دادیم و اگر از فرصت‌‌هایی که به دست آوردیم، استفاده می‌کردیم با اختلاف پنج گل برنده‌ می‌شدیم. البته در این میان درخشش سلیمی دروازه‌بان فولاد هم یکی از عوامل نرسیدن بچه‌های ما به گل‌های بیشتر بود. در کل کسب سه امتیاز مهم بود که به آن رسیدیم.»


وی در واکنش به اظهارنظرهای برخی از کارشناسان مبنی بر پنالتی که با خطای لوبانف دروازه‌بان پرسپولیس رخ داد و داور برای فولاد نگرفت، عنوان کرد: «من آن زمانی که پرسپولیس با اشتباه داوری نتیجه را واگذار می‌کرد و به رغم تاثیر بدی که روی روحیه بچه‌های تیم داشت، علیه داور صحبتی نداشتم. داور حاکم زمین است و هر تصمیمی که می‌گیرد باید به آن احترام گذاشت. در مورد صحنه‌ای که در بازی روز جمعه بین لوبانف و مهاجم فولاد رخ داد هم نظری ندارم و به تصمیم داور احترام می‌گذارم.»


مربی پرسپولیس در مورد نبود مهدی طارمی در دیدار پنج‌شنبه این هفته مقابل سایپا، تصریح کرد: «شکی نداریم که مهدی یکی از بازیکنان ارزنده و موثر تیم است که اگر درون زمین باشد خیلی به تیم کمک می‌کند. ولی پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست و اگر می‌خواهد به هدفش برسد روی تمامی بازیکنانش حساب می‌کند نه فقط یک بازیکن. ما می‌دانیم بازی بسیار سخت و دشواری در خانه سایپا آماده داریم و نبود طارمی کار ما را دشوارتر می‌کند اما شخصیت تیمی پرسپولیس به گونه‌ای شده که در تمامی بازی‌ها به دنبال کسب سه امتیاز است. ما برابر سایپا نیز با ارائه یک بازی منطقی به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. امیدوارم هیچ اتفاق غیرمترقبه‌ای مانع ارائه یک بازی جوانمردانه از سوی دو تیم نشود و اشتباه سهوی داور به هیچ‌کدام از تیم‌ها لطمه‌ای نزند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته