دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رحمان رضایی: بعضی از داوران در حد لیگ برتر نیستند/ تماشاگر واقعی فحاشی نمی‌کند

مربی‌ تراکتورسازی تبریز گفت: همه تیم‌ها هزینه کردند و در نیم فصل دوم به فکر نتیجه‌گیری هستند، اما با اشتباه سهوی داوران، نتیجه تلاششان به باد می‌رود.
کد خبر : 66946

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد بازی تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال خوزستان که با تساوی یک بریک به پایان رسید گفت: «بازی خوبی را مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل از مسابقات انجام دادیم. استقلال خوزستان در این فصل در اکثر بازی‌های خودش در اهواز حریفانش را تحت فشار قرار داد، اما در این بازی بازیکنان ما توانستند با ارائه یک بازی خوب،موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کنند.»


رضایی با انتقاد از وضعیت داوری در مسابقات لیگ برتر، در خصوص عملکرد داوران در بازی‌های تراکتورسازی گفت: «متاسفانه بعضی از داوران در حد لیگ برتر نیستند. در بازی روز گذشته روی صحنه گل استقلال خوزستان، داور به اشتباه برای حریف اعلام ضربه پنالتی کرد و همچنین داور بازی ما مقابل پدیده یک پنالتی را به نفع ما نگرفت.»


وی ادامه داد: «قضاوت بد داوران باعث شده است تا در بعضی از بازی‌ها چندین امتیاز از تیم ما گرفته شود. همه تیم‌ها هزینه کردند و در نیم فصل دوم به فکر نتیجه گیری هستند، اما با اشتباه سهوی داوران، نتیجه تلاششان به باد می‌رود.»


مربی تیم تراکتورسازی در رابطه با نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر افزود: «کادر فنی تیم برای هماهنگی میان بازیکنان تیم برنامه ویژه‌ای برای اردوی این تیم در ترکیه دیده بود، اما این اردو لغو شد و ما مجبور شدیم تا در کیش اردو بزنیم. در اردوی کیش هم به دنبال انجام سه بازی دوستانه بودیم که در نهایت با برگزاری یک بازی تدارکاتی به تبریز برگشتیم. شرایط خوب اردوها می‌توانست کمک بزرگی در نیم فصل دوم لیگ به ما بکند که متاسفانه وضعیت برگزاری ارودی ما مناسب نبود.»


وی در خصوص عملکرد تراکتورسازی در ادامه مسابقات لیگ گفت: «در چند روز آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد و ما باید تمرکز خودمان را روی دو جام بگذاریم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت مسوولان و مردم تبریز بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم و در هر دو جام موفق باشیم.»


رضایی در مورد شعار تماشاگران تراکتورسازی علیه کادر فنی این تیم بیان کرد: «افرادی که به کادر فنی فحاشی می‌کنند، هوادار واقعی تراکتورسازی نیستند، چون تماشاگر واقعی در هر شرایطی طرفدار تیمش است. متاسفانه یکسری مسائل حاشیه‌ای وجود دارد و این شرایط در همه تیم‌های بزرگ است و فقط مختص تراکتورسازی نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته