دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1401 - 14:29
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

حمایت از تصمیم وزارت علوم برای برگزاری کنکور ۱۴۰۲

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصمیم وزارت علوم برای روشن شدن شیوه برگزاری کنکور ۱۴۰۲ حمایت کرد.
کد خبر : 669422
احمد حسین فلاحی

حجت الاسلام احمد فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره نحوه برگزاری کنکور ۱۴۰۲ اظهار کرد: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود که اگر تا ۱۵ تیرماه مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ نشود، کنکور سال ۱۴۰۲ همانند سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، هم‌اکنون نیز این سازمان به وظیفه خود عمل کرده و به اطلاع داوطلبان رسانده که آزمون سال آینده همانند امسال برگزار خواهد شد.


وی با حمایت از تصمیم وزارت علوم و سازمان سنجش درباره کنکور ۱۴۰۲ گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد و ایراد داشتند که متاسفانه در آخرین اصلاحیه نیز برطرف نشد، بنابراین توصیه ما این بود که آزمون ۱۴۰۲ به شیوه کنونی برگزار شود.


فلاحی ابراز بیان کرد: امیدواریم ایرادات این مصوبه تا یکسال آینده برطرف شود تا داوطلبان کنکور و خانواده‌ها نگرانی نداشته باشند.


انتهای پیام/۴۰۴۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
۱
شورای عالی انقلاب فرهنگی طبق قانون اساسی مسوول تدوین کمی وکیفی آموزش عالی است همچنانکه مجلس درهمه امور بجز کم وکیف نیروهای مسلح و رهبری و آموزش عالی،مسوول است.مسائل تخصصی آموزش عالی با شورا است ومسایل تخصص پزشکی به وزارت بهداشت مربوط است وبه مجلس
ارتباط ندارد.
هلدینگ شایسته