دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1401 - 10:00

برگزاری جشن دانش آموختگان بین‌الملل دانشگاه‌های کشور با ۲۰ ملیت

نکوداشت دانش آموختگان بین‌الملل دختر با حضور ۱۵۰ دانش آموخته با ۲۰ ملیت مختلف از ۴۳ دانشگاه کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
کد خبر : 669324
دانشجویان بین الملل

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آئین نکوداشت دانش آموختگان بین‌الملل دختر دانشگاه‌های کشور با حضور مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، در تالار رودکی پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.


وی در این مراسم ضمن توصیه‌هایی به دانش آموختگان دختر بین‌الملل دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر که عازم کشورهای خود هستید از نظر علمی خود را بیشتر تقویت کنید تا بتوانید مسائل و مشکلات کشورتان را حل کنید، خاطرنشان کرد: احساس دوستی و صمیمیتی که در این مدت بین شما و سایر دانشجویان ایجاد شده است را حفظ کنید. با فعالیت در پروژه‌های میان رشته‌ای نیز ضمن به روز نگه داشتن خود از نظر علمی می توانید ارتباطاتتان را تقویت کنید.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به وضعیت علمی، آموزشی و اخلاقی حاکم بر کشورمان، تصریح کرد: مطمئنم، شما عزیزان در کنار علم آموزی در ایران خودتان را به ارزش‌های اخلاقی نیکو نیز آراسته‌اید که حراست از این موضوع ارزشمند و لازمه هر مسلمان مومن و مومنه‌ای است.


گنجی افزود: حفظ احساس صمیمیت بین شما و دانشجویان سایر کشورها به شما در برداشتن قدم‌های بزرگ در راستای نزدیکی و اتحاد نظام بین‌الملل و یکدلی در بین ملت‌ها کمک خواهد کرد. همچنین دانشی که شما دانش آموختگان عزیز در دانشگاه‌های ایران کسب کرده‌اید در ایجاد زمینۀ برابری حقوق میان زن و مرد می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند که این مهم توسط شما، فرهیختگان جامعه قابل تحقق خواهد بود.


وی در ادامه خطاب به این دانش آموختگان خاطرنشان کرد: هر جا که زمینه علم آموزی را یافتید به دنبال آن بروید چرا که علم منشاء دانایی و زمینه رشد و تعالی انسان است.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان تأکید کرد: اگر دنبال قدرتمندی هستید، به دنبال علم افزایی باشید و هرگز خود را دانش آموخته فرض نکنید زیرا هرچه بیشتر بر علم تسلط پیدا کنید، قدرت و نفوذ کلامتان در جامعه نیز بیشتر خواهد شد.


گفتنی است، اهدای لوح تقدیر به نمایندگان دانش آموختگان، قرائت سوگندنامه دانش آموختگی از دیگر برنامه‌های آئین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌الملل دختر دانشگاه‌های ایران بود. این مراسم با حضور ۱۵۰ دانش آموخته ۲۰ ملیت از ۴۳ دانشگاه کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.


انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته