دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رافت: برکناری اسکوچیچ منطقی نیست/ رفتار مناسبی با او نداشتیم

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است برکناری اسکوچیچ در شرایط فعلی کار منطقی نیست.
کد خبر : 669226
اسکوچیچ

پایان رافت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان و بحث برکناری اسکوچیچ گفت: شرایط خیلی پیچیده‌ای در فوتبال ملی حاکم شده است، کمیته فنی صلاحیت اسکوچیچ را تایید نکرده است، البته این کمیته بدون هماهنگی فدراسیون جلسه برگزار نمی‌کند و اگر تصمیمی هم گرفته شده است قطعا پای فدراسیون هم در میان بوده است، اما نکته قابل توجه مواضع این دو گروه است، کمیته فنی یک حرف می‌زد، فدراسیون فوتبال یک حرف دیگر و وزارت ورزش هم حرف دیگری. در این وضعیت مشخص نیست تصمیم اصلی چیست و آینده سرمربی تیم ملی چه خواهد شد.


وی گفت: تقریبا ۴ ماه دیگر جام جهانی شروع می‌شود و وضعیت تیم ملی بسیار مبهم است؛ تیم ما الان نه سرمربی مشخص دارد و نه بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشته است، در حالی که هیچ تیمی چنین شرایط ندارد. این زمان مناسب برای تغییر سرمربی نبود. از طرف دیگر ما رفتار درستی با اسکوچیچ نداشتیم و تنها او را برکنار نکردیم بلکه به نظرم ما اسکوچیچ را خرد کردیم. این برخورد مناسبی نبود که با سرمربی تیم ملی داشتیم و همین مسائل باعث می‌شود سایر مربیان داخلی هم مورد احترام قرار نگیرند.


پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: اگر اسکوچیچ صلاحیت نداشت چرا از اول او را انتخاب کردید.زمانی که تیم در شرایط بحرانی بود، اسکوچیچ هدایت تیم را برعهده گرفت و تیم با شرایط خیلی خوب به جام جهانی صعود کرد؛ آن زمان او صلاحیت داشت اما الان نه! حالا هم که تیم شرایط خوب است؛ چرا پای امضا و تعهدی که با سرمربی تیم ملی بسته‌ایم، نمی‌ایستیم. اگر کادرفنی تیم ملی مشکل داشت و ضعیف بود، چرا کادرفنی را تقویت نکردید. چرا ۴ ماه باقی مانده به جام جهانی تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند.چرا دودستگی در تیم ملی به وجود آمده و شرایطی پیش آمده که بازیکنان به جان هم افتادند. در کجای دنیا بازیکن برای سرمربی تعیبن تکلیف می‌کند. ما در گذشته جرات نگاه کردن به صورت سرمربی تیم ملی را نداشتیم، اما الان تصمیم‌گیرنده بازیکن تیم ملی شده است. این چه مدیریتی بود که در فدراسیون فوتبال ایجاد شد.


رافت با بیان اینکه سرمربی جدید زمان در اختیار ندارد عنوان کرد: تصمیمی که در مورد اسکوچیچ گرفته شده را غیرمنطقی می‌دانم و معتقدم سرمربی جدید هم زمان کافی در اختیار ندارد، اگر زمان داشتیم بهترین گزینه علی دایی بود اما الان زمان کم است و نباید با تیم ملی در جام جهانی قمار کنیم. امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم را در مورد تیم ملی بگیرند.


انتهای پیام/۴۰۵۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته