دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1394 - 12:20

آغاز تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش از فردا/ جایزه 75 هزار دلاری در انتظار برترین‌ها

فدراسیون والیبال ایران برای نخستین بار طی روزهای 25 تا 30 بهمن ماه میزبان مسابقات تور جهانی والبیال ساحلی است که این رقابت ها در جزیره کیش برگزار می شود.
کد خبر : 66918

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تور جهانی والیبال ساحلی کیش از فردا 25 بهمن ماه با حضور 56 تیم از 24 کشور جهان آغاز می شود و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت. این رقابت ها در دو جدول مقدماتی و اصلی برگزار می شود که در مرحله مقدماتی 32 تیم و چهار تیم از ایران برای کسب هشت سهمیه جدول اصلی به صورت حذفی با یکدیگر رقابت می کنند.


در دومین روز هم 24 تیم برتر جهان براساس رده‌بندی فدراسیون جهانی که چهار تیم از ایران نیز در این گروه قرار دارند و هشت تیم صعود کننده از جدول مقدماتی در مدت پنج روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا در نهایت برترین‌ها معرفی شوند.در پایان این مسابقات 75 هزار دلار پاداش برای تیم های برتر تور جهانی کیش در نظر گرفته شده است.


اگر ایران این مسابقات را با رعایت اصول استاندار برگزار کند در آینده میزبانی این رقابت ها به مدت سه سال برای ایران تمدید خواهد شد. بنابراین فدراسیون والیبال با همکاری منطقه آزاد کیش در تلاش برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها خواهند بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ساحلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته