دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1401 - 18:18

بایدن مواضع جانبدارانه خود در قبال رژیم صهیونیستی را تکرار کرد

رئیس‌جمهور آمریکا به ادعای خود، ایده تشکیل دو دولت در سرزمین فلسطین را باعث برقراری صلح و ثبات را در منطقه خواند.
کد خبر : 669110
بایدن

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا امروز در سخنانی در فرودگاه «بن گورین» در فلسطین اشغالی گفت: "افتخار می‌کنم که در اینجا حضور دارم و روابط ما قوی‌تر و عمیق‌تر از هر زمان دیگری است".


بایدن همچنین از ادامه حمایت و کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی سخن گفت و تصریح کرد: در جریان این سفر، بار دیگر بر پایبندی خود به امنیت اسرائیل تأکید می‌کنیم و از جمله به اسرائیل برای تقویت سامانه سپر گنبد آهنین و پدافند لیزری کمک می‌کنیم.


رئیس‌جمهور آمریکا همچنین بدون اشاره به جنگ‌افروزی‌ها و دخالت‌های سیاسی و نظامی آمریکا در منطقه خاورمیانه و بحران‌ها و بی‌ثباتی‌های ناشی از آن، در عین حال از مهم بودن صلح و ثبات در منطقه سخن گفت و اظهار کرد: صلح و ثبات برای همه ملت‌های منطقه مهم است.


بایدن همچنین به ادعای خود، ایده تشکیل دو دولت در سرزمین فلسطین را باعث برقراری صلح و ثبات را در منطقه خواند.


«اسحاق هرتزوک» رئیس رژیم صهیونیستی نیز در مراسم استقبال از بایدن در راستای تلاش این رژیم برای عادی سازی روابط و سازش با عربستان گفت: سفر بایدن از اسرائیل به عربستان پیام‌آور صلح است.


«یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی نیز در این مراسم لفاظی های اخیر خود علیه ایران را تکرار کرد و گفت: در این سفر ایجاد یک ساختار امنیتی و اقتصادی جدید در خاورمیانه مورد بررسی قرار می‌دهیم و پس از توافق‌های عادی سازی روابط با کشورهای منطقه، درباره ضرورت ایجاد (به زعم لاپید) یک ائتلاف جهانی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران بحث می‌کنیم.


انتهای پیام/4129/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته