دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1401 - 10:49
حسن‌زاده مطرح کرد؛

تأکید بر رعایت فرمان هشت ماده‌ای امام(ره) درباره گزینش/ تجسس سابقه افراد گناه است

مسئول کارگروه صلاحیت‌های عمومی هیئت اجرایی جذب استان اصفهان، فرمان هشت ماده‌ای امام(ره) درباره گزینش در سال ۶۱ را محور و اساس فعالیت‌های گزینشی دانست.
کد خبر : 668958
گزینش

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با حضور منصور حسن‌زاده مسئول کارگروه صلاحیت‌های عمومی هیئت اجرایی جذب استان اصفهان برگزار و سعید جوانی به‌عنوان مسئول گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر معرفی و از تلاش‌های مهدی رفیعی قدردانی شد.


مسئول کارگروه صلاحیت‌های عمومی هیئت اجرایی جذب استان اصفهان در این آیین با اشاره به اهمیت گزینش کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه گفت: در انجام فرآیندهای گزینشی باید هر لحظه رضایت پروردگار در نظر گرفته شود و علاوه بر سرعت و دقت در انجام کار نباید اجازه داد حب و بغض‌های فردی در این امر حساس دخالت داده شود.


تأکید بر رعایت فرمان هشت ماده‌ای امام(ره) درباره گزینش/ تجسس سابقه افراد گناه است


منصور حسن‌زاده، فرمان هشت ماده‌ای امام(ره) درباره گزینش در سال ۶۱ را محور و اساس فعالیت‌های گزینشی دانست و ادامه داد: تأکید امام راحل بر این بود که چنانچه فرد در حال گزینش از افراد مفسد و گروه‌های تبهکار نباشد، سئوال درباره سابقه افراد مطلقاً ممنوع و مخالف اسلام و تجسس‌کننده معصیت‌کار است و در گزینش باید حال فعلی افراد در نظر گرفته شود.


وی اظهار کرد: در گزینش گفته‌ها و شنیده‌ها ملاک نیست، بلکه معیار دیدن و گزارش‌های متقن است و باید مواظب بود که منابع موثق و متعدد باشد.


مسئول کارگروه صلاحیت‌های عمومی هیئت اجرایی جذب استان اصفهان افزود: اگر به خطا گزارشی یک صفحه‌ای در پرونده شخصی درج شود برای پاک کردن آن باید سال‌های سال تلاش کرد تا گزارش به غلط درج شده اصلاح شود، بنابراین تحقیق از منابع معتبر باید آنقدر تکرار شود تا اطلاعات بدون شائبه، خالص و با هدف و نیت کمک به افراد باشد.


حسن‌زاده در ادامه توضیح داد: نگاه گزینش دستگیری است نه مچ‌گیری و هدف بازو گرفتن است نه سرگیری، بنابراین دفتر گزینش باید محلی برای گفت‌وگوی همراه با آرامش افراد باشد، نه اینکه ترس و دلهره ایجاد کند.


به گزارش آنا، در این نشست از تلاش‌های مهدی رفیعی مسئول سابق گزینش دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر تجلیل و سعید جوانی به‌عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
……
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
۰
??????❤️
هلدینگ شایسته