دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امیر عابدینی: کفاشیان جنسش از سنگ، آهن و چوب نیست/ دلخوشی را از او گرفته‌اند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: زیر یک مصاحبه 10 کامنت از یک جا و با یک خط می‌دهند و می‌خواهند با چنین رفتارهای غیرمنطقی کفاشیان را مجبور به استعفا کنند.
کد خبر : 66882

امیرعابدینی در واکنش به فشارهایی که روی کفاشیان است تا او را مجبور به عدم ثبت‌نام در دور بعدی انتخابات کند به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «کاملا مشخص‌ است که کفاشیان تحت فشار از سوی نهادهای مختلف قرار گرفته تا در سمتی که دارد، باقی نماند. متاسفانه با روش‌های غیرمعقول و غیرمنطقی تصمیم دارند کفاشیان را مجبور به کناره‌گیری کنند.»


وی ادامه داد: «این رفتارها باعث می‌شود که نه کفاشیان بلکه هیچ مدیری رغبتی برای کار کردن نداشته باشد. آخر یک مدیر به چه دلخوشی باید کار کند و وظایفی که بر عهده دارد را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. متاسفانه بدون اثبات موضوع فساد در فوتبال و تنها با استناد به یک گزارش آمدند کفاشیان را مقصر دانسته‌اند. او که جنسش از سنگ، آهن و چوب نیست که هر حرفی را بشنود و بعد هم اشتیاق داشته باشد که در فدراسیون فوتبال کارش را ادامه دهد. متاسفانه با کارهایی که انجام داده‌اند دلخوشی را از او گرفته‌اند»


عابدینی افزود: «من یک مصاحبه می‌کنم. زیر مصاحبه 10 تا کامنت از یک جا و با یک خط پشت‌سر هم می نویسند. کاملا مشخص است که چنین کارهایی برای تخریب کفاشیان است. در یکی از پرتنش‌ترین دوره‌های مدیریتی فدراسیون فوتبال علی کفاشیان موفق شده دوره بسیار خوبی را برای این فدراسیون رقم بزند. درست است که او یک روز بلد نبود فوتبال را اداره کند چون تازه‌وارد بود ولی حالا که به خوبی این کار را یاد گرفته است نباید او را بزنیم . او موفق شده کرسی‌های بسیار خوبی در کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کند. رابطه بسیار خوبی با اروپا ایجاد کرده است. ما ارتباط مناسبی با فیفا داریم. خوب حالا که کفاشیان سوار بر کار است چه دلیلی دارد یک نیروی تازه نفس را به کار بگیریم.»


عضو هیات رئیسه سازمان لیگ خاطرنشان کرد: «می‌گویند چرا استادیوم‌ها خالی است. کسی نمی‌آید بگوید که وقتی هفته‌ای پنج بار پخش تلویزیونی داریم و علاقه‌مندان به فوتبال بازی‌های برتر اروپایی را می‌بینند، طبیعتا سطح توقع آنها بالا می‌رود. چرا وقتی بازی‌های پرسپولیس رایگان می‌شود استادیوم پر از تماشاگر می‌شود. تنها هزینه بلیط استادیوم برداشته شده است و 70 هزار نفر در هوای سرد یک ساعت و نیم می‌نشینند تا بازی را ببینند. اگر هزینه‌های رفت و برگشت و خورد و خوراک کمتر شود 100 هزار نفر هم به استادیوم می‌روند. کمک کنند گرانی‌ها کمتر شود تا فوتبال ایران پیشرفت کند و مردم از فوتبالی که می‌بینند، لذت ببرند.»


عابدینی در خصوص نتایج خوب پرسپولیس و نقش برانکو در این موفقیت بیان کرد: «برانکو ثابت کرد که اگر خارجی‌ها با رفاقت با ما کار کنند ما می‌توانیم پیشرفت قابل توجهی دراشته باشیم. پرسپولیس امروز خوب بازی می‌کند و این موضوع به خاطر برانکو است. پیش از برانکو هم، استانکو، کی‌روش و ایویچ نشان دادند که ما پتانسیل پیشرفت در فوتبال را داریم. جوانان ورزشکار ما در والیبال و بسکتبال نشان دادند که با مربی خوب و متعهد خارجی می‌توان نتیجه گرفت. دم بازیکنان و هواداران پرسپولیس گرم که هزینه می‌کنند تا این تیم موفق شود.»


وی یادآور شد: «امیدوارم ما یاد بگیریم که برای پیشگیری هزینه کنیم نه درمان. بیاموزیم که علاج کار را قبل از وقوع بکنیم. متاسفانه ما بعد از اتفاق به فکر راه‌حل می‌افتیم. بیاییم یاد بگیریم که برای درمان هزینه نکنیم وقتی می‌توانیم این هزینه را برای پیشگیری انجام دهیم. چماق دست‌مان نگیریم که چرا برای ورزش هزینه می‌کنیم. موفقیت ورزش منافع اجتماعی فراوانی دارد که همگی به سود مردم است. می‌توانیم با بهره‌گیری از نیروهای خوب خارجی موفقیت‌های بیشتری را رقم بزنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته