دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1401 - 11:19

خرید مگنترون مایکروفر _ هرمس پارت

مگنترون یا لامپ اشعه مایکروفر، یکی از مهم ترین قطعات مایکروفر است که با تولید امواج با طول موج کوتاه، به جنبش بیش تر مولکول ها در غذا و پخته شدن آن ها کمک می کند. در واقع این اختراع مگنترون بود که سبب اختراع مایکروفر شد و باعث شد تا این وسیله به کمک پخت و پز در آشپزخانه های مدرن بیاید.
کد خبر : 668782
image-20220712110748-1.jpeg

به گزارش خبرگزاری آنا مگنترون یا لامپ اشعه مایکروفر، یکی از مهم ترین قطعات مایکروفر است که با تولید امواج با طول موج کوتاه، به جنبش بیش تر مولکول ها در غذا و پخته شدن آن ها کمک می کند. در واقع این اختراع مگنترون بود که سبب اختراع مایکروفر شد و باعث شد تا این وسیله به کمک پخت و پز در آشپزخانه های مدرن بیاید. اختراعی که به حدود یک صد سال پیش باز می گردد. زمانی که یک فرد فراری از مدرسه، یعنی پرسی لبرن اسپنسر که یک دانشمند خود آموخته بود، در روزی که مشغول آزمایش روی آهنربا بود متوجه شد نوار شکلات داخل جیبش ذوب شده است و همین موضوع باعث شد تا او به فکر اختراع وسیله ای بیفتد که مواد غذایی درون آن با سرعت و یکنواختی کامل بپزد. او لامپ مگنترون را روی بسیاری از مواد غذایی امتحان کرد و پس از اطمینان از کارکرد این لامپ روی این مواد، به فکر اختراع مایکروفر افتاد. در ادامه بیش تر با لامپ مگنترون آشنا می شویم. اما اگر مایکروفر شما دچار ایراد شده است و نیاز به خرید مگنترون مایکروفر دارید، می توانید از طریق فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت، اقدام به خرید مگنترون مایکروفر نمایید. برای پرسیدن سوالات خود از پشتیبانان هرمس پارت، در تمام ایام هفته می توانید با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.


نشانه های خرابی مگنترون


اما پیش از خرید مگنترون مایکروفر، باید مطمئن شوید که ایراد از این قطعه است و برای رفع آن نیاز به خرید قطعه جدید دارید. دقت داشته باشید که در صورتی که مشکلی برای مگنترون به وجود بیاید، این مشکل تنها با تعویض قطعه قابل حل است. زیرا، مگنترون یک قطعه کاملا پرس شده است که امکان تعمیر قسمت های مختلف آن وجود ندارد. در ادامه با برخی از دلایلی که می تواند نشانگر خرابی مگنترون مایکروفر باشد، آشنا می شویم.


روشن نشدن مایکروفر یا گرم نشدن غذا


روشن نشدن مایکروفر یکی دیگر از دلایلی است که در بسیاری از موارد ممکن است به دلیل خرابی مگنترون به وجود بیاید. اما پیش از بررسی ایراد در مگنترون، باید بدانید معمولا این مورد، به دلایل ساده تری رخ می دهد. بررسی ها نشان داده، رایج ترین دلیل روشن نشدن مایکروفر ایراد در پریز برق یا خرابی دو شاخه دستگاه است. به همین دلیل، اول به کمک فاز متر سلامت پریز را چک کرده و مطمئن شوید که برق به دستگاه وارد می‌شود. در مرحله بعد می توانید بقیه قسمت ها از جمله ترانس، برد، دیود، خازن و مگنترون را بررسی کنید و در صورت نیاز به خرید مگنتزون مایکروفر، از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت اقدام به خرید نمایید.


در برخی موارد دیگر، غذا داخل دستگاه گرم یا پخته نمی‌شود. اگر از برنامه درست برای گرم کردن یا پختن غذا استفاده می‌کنید، احتمال ایراد در مگنترون ها از بقیه موارد بیشتر است.


دیدن جرقه و خرید مگنترون مایکروفر


اشعه مایکروفر دارای طول موج کوتاه بوده و قابل دیده شدن نیست. پس دیدن این اشعه می تواند حاکی از خراب شدن مگنترون مایکروفر باشد. هر چند پیش از بررسی این مورد، باید توجه داشته باشید، جرقه زدن مایکروفر، معمولا به دلایل ساده ای نظیر وجود بشقاب های فلزی، جاماندن قاشق و چنگال یا هر جسم فلزی دیگر داخل مایکروفر است. یک لعاب مخصوص بر روی قسمت داخلی محفظه مایکروفر وجود دارد، که اگر این لعاب محافظ از بین برد نیز، شاهد جرقه زدن مایکروفر خواهیم بود. به همین دلایل، لازم است پیش از تعوض و خرید مگنترون مایکروفر، موارد بالا را چک کنید و مطمئن شوید که ایراد از خود مگنترون است.


خرید مگنترون مایکروفر _ هرمس پارت


مگنترون مایکروفر را چه برندهایی تولید می‌کنند؟


برندهای متعدد و متنوعی، کار تولید مگنترون مایکروفر را، انجام می‌دهند. برای خرید مگنترون مایکروفر حتما باید برند مگنترونی را که در مایکروفر شما استفاده شده است، تهیه نمایید. برندهای پاناسونیک، ال جی، گالانز، ویتول و ... از جمله برندهای معتبر و شناخته شده مایکروفر هستند که کار تولید لامپ مگنترون را انجام می‌دهند. با استفاده از فروشگاه اینترنتی قطعات یدک هرمس پارت، می‌توانید مگنترون مایکروفر فابریک دستگاه خود را پیدا کرده و با اضافه کردن آن به سبد خرید خود، این قطعه را بدون دردسر درب منزل تحویل بگیرید. استفاده از اجناس تقلبی و خرید از فروشگاههای متفرقه، می‌تواند باعث ایرادات بیش تر در دستگاه شما شود و طول عمر دستگاه را کاهش دهد و هزینه های سنگینی را روی دست شما بگذارد. پس پیش از خرید قطعه حتما از اصالت کالای خریداری شده، اطمینان حاصل نمایید.


نکات نگهداری از مایکروفر


اما پس از خرید مگنترون مایکروفر، سعی کنید نکات زیر را در نگهداری از مایکروفر رعایت کنید تا عمر دستگاه خود را بالاتر ببرید:



  • با استفاده از محافظ برق، از آسیب هایی که ممکن است به علت نوسانات برق به دستگاه وارد شود، جلوگیری کنید.

  • پس از استفاده از مایکروفر ، چربی و پسماند غذا را از سینی با استفاده از دستمال تمیز، پاک کنید. همچنین برای ضد عفونی کردن فضای داخلی مایکروفر خود می‌توانید یک محلول حدود 200 سی سی از آب ولرم،جوش شیرین و سرکه تهیه نموده و در فضای داخلی دستگاه خود قرار دهید پس از آن مایکروفر را با حداقل زمان و درجه تنظیم نمایید و بگذارید محلول بجوشد تا بخار آن روی بدنه دستگاه و شیشه در قرار گیرد. سپس داخل دستگاه را با دستمال تمیز و نرم پاک کنید.

  • برای خرید مگنترون مایکروفر اصل و سایر قطعات لوازم منزل، با فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

  • ظروف سرامیکی و یا شیشه ای را در دستگاه قرار دهید. استفاده از ظروف فلزی باعث ایجاد جرقه و خرابی مگنترون و برد دستگاه می‌شود.

  • مواد کنسروی، مواد دانه ریز مثل لپه و عدس و تخم مرغ را درون مایکروفر خود قرار ندهید.


قیمت مگنترون مایکروفر


همان طور که گفتیم، مهم ترین قطعه برای یک مایکروفر، مگنتزون یا لامپ اشعه مایکروفر است. حال اگر قصد خرید مگنترون مایکروفر را دارید اما اطلاع دقیقی از قسمت این قطعه ندارید، لازم نیست تا به فروشگاههای متفرقه متعدد سر بزنید. کافیست به سایت بزرگ فروگاه قطعات منزل هرمس پارت مراجعه کنید و در صفحه خرید مگنترون در هرمس پارت و مقایسه قیمتی با نمایندگی اصلی مایکروفر خود، که قطعات اصلی و فابریک یدک دستگاه را به فروش می رسانند، مناسب ترین قیمت را برای مگنترون مورد نیاز خود پیدا کنید. هرمس پارت علاوه بر ارائه مناسب ترین قیمت ها، کیفیت اجناس خریداری شده شما را نیز، تضمین می‌کند تا با خیالی آسوده از بابت راندمان و عملکرد دستگاه خود، اقدام به خرید قطعات یدک لوازم منزل از این سایت نمایید.


خرید مگنترون مایکروفر _ هرمس پارت


خرید مگنترون مایکرفرو از سایت هرمس پارت


خرید مگنترون و سایر قطعات مایکروفر و لوازم منزل، از طریق سایت بزرگ هرمس پارت، امکانپذیر است. مدل های اصلی مگنترون، دارای هولوگرام شرکتی و ضمانت خرید هستند. رفتن به نقاط مختلف شهر و صرف هزینه و قت زیاد برای خرید قطعاتی که از اصل بودن آن ها اطمینان نداریم، کار معقولی نیست. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم، برای خرید قطعات فابریک یدک دستگاه از جمله خرید مگنترون در مدل های مختلف اینورتر و غیر اینورتر و با برند های مختلف، به فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت ، مراجعه نمایید. دقت داشته باشید، پیش از خرید قطعه، تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر شما، باید تشخیص خرابی در این قطعه را داده باشد. امکان خرید در تعداد بالا و ارسال فوری به تمام نقاط کشور، از طریق این سایت وجود دارد. برای انجام هماهنگی های بیش تر و پرسیدن سوالات خود در این خصوص، می توانید با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.



انتهای پیام/ ر

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته