دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی عنوان کرد؛

گزینش کادر آموزشی و دانش‌آموز در دبیرستان علوم و معارف اسلامی

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از گزینش کادر آموزشی و دانش‌آموز در نخستین دبیرستان علوم و معارف اسلامی در شهر زابل خبر داد.
کد خبر : 668781
زابل

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زابل، حمید محمدی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل که در این دانشگاه پیرامون برنامه‌ریزی برای تسهیل و تسریع در راه‌اندازی دبیرستان علوم و معارف اسلامی سعادت شد، از راه‌اندازی این دبیرستان که در نوع خود نخستین است، در شهر زابل خبر داد.


وی ادامه داد: دبیرستان علوم و معارف اسلامی سعادت با رویکرد انس با قرآن‌کریم و اهل‌بیت، تاکید ویژه‌ای بر روی گزینش کادر آموزشی و دانش‌آموز این مدرسه دارد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به راه‌اندازی نخستین دبیرستان علوم و معارف اسلامی سعادت استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زابل بیان کرد: این مدرسه که با رویکرد انس با قرآن کریم و اهل بیت در حال راه اندازی است تاکید ویژه ای بر روی گزینش کادر آموزشی و دانش آموزان این مدرسه دارد.
محمدی گفت: سعی می‌کنیم با جذب دانش‌آموزان نخبه و کادر مجرب آموزشی و ارائه محتوای آموزشی مناسب، دبیرستانی تراز انقلاب اسلامی راه‌اندازی و پایه‌گذار تربیت نیروی متخصص متعهد برای بدنه اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.


وی یکی از مشکلات مدارس سما در استان سیستان و بلوچستان را نبود کیفیت مناسب آموزشی در این مدارس دانست و افزود: حس اعتماد به مدارس سما باید مورد توجه مسئولان مدارس سما قرار گیرد، و برای رسیدن به این مهم، چاره‌ای جز اصلاح روند قبلی و افزایش کیفیت و استانداردهای آموزشی نداریم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته