دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1401 - 11:13

2 روش دریافت یوسی رایگان توسط سایت خرید یوسی زنکسی شاپ لو رفت

دریافت یوسی رایگان پابجی موبایل بسیار تجربه لذت بخشی است که ما در این مطلب 2 روش تضمینی آن را به شما می آموزیم ...
کد خبر : 668779
رپرتاژ


به گزارش خبرگزاری آنا  دریافت یوسی رایگان پابجی موبایل بسیار تجربه لذت بخشی است که ما در این مطلب 2 روش تضمینی آن را به شما می آموزیم ...


بی شک خرید یوسی پابجی موبایل یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که یک گیمر برای اکانت بازی خود انجام میدهد چرا که پابجی موبایل جذابترین پوسته ها ، اسکین ها و ... را در جعبه هایی قرار میدهد که شما برای استفاده از آنها باید یوسی داشته باشید اما وجود تحریمات متعدد علیه کشور عزیزمان کاربران قادر نیستند به صورت مستقیم از درگاه های اصلی این بازی ها خرید کنند اما این جای نگرانی ندارد . به لطف وجود واسطه های مطمئن و روش هایی برای دریافت یوسی رایگان ، این مشکل حل شده است .


دریافت یوسی رایگان !


در این مطلب ما دو روش دریافت یوسی رایگان را به شما آموزش میدهیم که مورد استفاده تعداد زیادی از کاربران بوده و نتیجه های رضایت بخشی را به همراه داشته است لذا تا پایان این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید تا شما هم لذت دریافت یوسی رایگان را تجربه کنید .


دریافت یوسی رایگان



  1. اپلیکیشن Pubcode



پس از دریافت و نصب این اپلیکیشن از Google play store با روشن کردن فیلترشکن وارد این برنامه شوید و اکانت گوگل خود را به بازی با انتخاب ایمیل خود انتخاب کنید و وارد داشبورد برنامه شوید . در بالای صفحه داشبورد ، تعداد سکه های شما نشان داده شده است که با انجام ماموریت های مختلف در این برنامه تعداد این سکه ها افزایش می یابد . همچنین میتوانید با دعوت از دوستان خود با لینک اختصاصی که برای شما در نظر گرفته شده است و در قسمت Invite قرار دارد میتوانید دوستان خود را به استفاده از این برنامه دعوت کنید تا آنها هم هزینه های هنگفت برای خرید یوسی را پرداخت نکنند . پس از جمع آوری تعدادی سکه وارد قسمت Store شوید و تعداد یوسی مورد نظر خود را با توجه به تعداد سکه هایی که دارید ، انتخاب کنید و اکانت خود را شارژ کنید ...



  1. اپلیکیشن Mistplay



این برنامه بهترین برنامه برای دریافت یوسی رایگان است و بیش از 10 میلیون نصب فعال دارد که نشان میدهد این برنامه واقعی است و علاقه مندان زیادی دارد . اما این برنامه فیلترشکن را شناسایی میکند اما جای نگرانی نیست و ما در ادامه روش حرفه ای برای حل این مشکل و دریافت یوسی رایگان از این برنامه به شما ارائه میدهیم .


ابتدا فایل این برنامه و فایل اپ فیلترشکن mysterium که مختص این برنامه و برای عم شناسایی فیلترشکن شماست را از قسمت زنکسی مگ ( منو > زنکسی مگ > فایل اپ میستپلی ) سایت زنکسی شاپ که لینک آن در پایین صفحه است ، دانلود کنید و پس از نصب آن اشتراک آن را از پشتیبانی سایت زنکسی شاپ خریداری کنید . این اشتراک همیشگی خواهد بود و شما تا زمانی که حجم آن تمام شود میتوانید از آن استفاده کنید و بینهایت یوسی رایگان دریافت کنید . پس از خرید این اشتراک با فعال بودن فیلترشکن و قرار دادن روی بهترین کیفیت اتصال وارد برنامه میستپلی شوید ، اکانت خود را به جیمیل خود متصل کنید یا از قسمت ثبت نام ، ثبت نام کنید سپس وارد برنامه که شدید در بالای صفحه تعداد سکه های شما نمایش داده شده است . سپس شما با بازی کردن بازی های مختلفی که در این برنامه نشان داده شده است ، تعداد سکه های خود را افزایش دهید و همچنین در این برنامه هم شما میتوانید با دعوت دوستان خود به استفاده از این برنامه به سکه های بیشتری دست یابید . پس از دریافت تعدادی سکه وارد قسمت فروشگاه برنامه شوید و گیفت کارت گوگل پلی خریداری کنید . توجه داشته باشید پسوند کارتی که خریداری میکنید USD باشد . اگر اینگونه نبود وارد فیلترشکن شوید و سرور را روی کشور آمریکا قرار دهید تا پسوند گیفت کارت به USD تبدیل شود . سپس گیفت کارت را خریداری کنید و منتظر باشید تا پس از گذشت حداکثر 24 ساعت ، کد گیفت کارت را دریافت کنید و مجددا یه سایت زنکسی شاپ مراجعه کنید و درخواست فروش گیفت کارت بدهید تا کارشناسان ما با بررسی گیفت کارت شما ، آن را از شما خریداری کنند و در ازای آن به اکانت شما یوسی پابجی موبایل ارسال کنند . با این روش که همیشگی هم هست شما میتوانید روزانه 60 الی 700 یوسی دریافت کنید و این مقدار به مقدار سکه های جمع آوری شده توسط شما در برنامه میست پلی بستگی دارد . این روش کمی پیچیده تر است اما بی شک جواب میدهد و توسط کارشناسان ما در سایت زنکسی شاپ تست شده است و ارزش دنبال کردن را دارد .


خرید یوسی رایگان


خرید یوسی پابجی موبایل از سایت زنکسی شاپ


دنبال کردن روش های دریافت یوسی رایگان برای بعضی افراد خسته و کلافه کننده است و از نظر زمانی به صرفه نیستند از این رو ما به شما ، خرید یوسی با قیمتی ارزان و واریز بسیار سریع از سایت های واسطه که زنکسی شاپ از بهترین آنهاست ، پیشنهاد میکنیم . این سایت با وجود سابقه درخشانی که دارد ماه هاست که مورد اعتماد و علاقه کاربران زیادیست و با حذف واسطه ها ، توانسته ارزانترین قیمت یوسی در ایران را فراهم کند .


شما عزیزان برای خرید یوسی از این وبسایت باید به صفحه خرید یوسی پابجی موبایل سایت زنکسی شاپ مراجعه کنید .


در این وبسایت تیم پشتیبانی قدرتمندی در مراحل خرید شما در کنار شما هستند و این امر باعث میشود شما نگرانی از بابت مشکلات احتمالی نداشته باشید . همچنین این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت است که هیچ جای نگرانی از بابت نا امن بودن این سایت به جا نمیگذارد


برای سوالات بیشتر و ارتباط با کارشناسان و دریافت فایلهایی که در مطالب فوق ذکر شد ، وارد سایت ما به آدرس www.zenxyshop.ir شوید .



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته