دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1394 - 10:56

مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال فردا آغاز می‌شود؛ جدال مدعیان برای رسیدن به جام قهرمانی

دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال فردا ( یکشنبه) با چهار برگزار می شود و هشت تیم صعود کننده برای چهار سهمیه مرحله دوم بایکدیگر رقابت می کنند.
کد خبر : 66876

به‌گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال فردا( یکشنبه) با چهار دیدار برگزار می‌شود تا هشت تیم صعود کننده به این مرحله برای چهار سهمیه مرحله دوم بایکدیگر رقابت‌کنند.


مرحله اول و دوم پلی‌آف لیگ برتر والیبال امسال در سه مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست هشت تیم برتر جدول دور مقدماتی (تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم) به مصاف یکدیگر می‌روند و هر تیمی که موفق به کسب دو برد در سه دیدار شود به مرحله دوم پلی آف صعود می کند.


دیدارها در مرحله نخست لیگ برتر والیبال به میزبانی چهار تیم اول جدول رده بندی در دور مقدماتی برگزار می‌شود و چهار دیدار دور برگشت هم به میزبانی تیم‌های پایین جدول پیگیری خواهد شد.


در نخستین بازی این هفته تیم بانک سرمایه در خانه والیبال میزبان آرمان اردکان است. شاگردان مصطفی کارخانه با 50 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین و آرمان اردکان هم با 23 امتیاز به عنوان تیم هشتم به مرحله پلی‌آف صعود کردند.


بازی دوم رویارویی تیم پیکان مقابل متین ورامین است.پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست و با 45 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داد. تیم متین ورامین هم با کسب 30 امتیاز به عنوان تیم هفتم جدول به مرحله پلی آف صعود کرد.شاگردان پیمان اکبری در مرحله رفت و برگشت دور مقدماتی مقابل متین ورامین به پیروزی رسیده است.


مصاف شهرداری ارومیه مقابل سایپای تهران از دیگر رقابت‌های این هفته است. شهرداری ارومیه با 46 امتیاز در جایگاه سوم و تیم سایپا هم با 29 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. در آخرین بازی این دو تیم در دور مقدماتی تیم شهرداری ارومیه موفق به شکست پیکان شد و حالا با انگیزه بسیار بالا به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.


در آخرین دیدار دور رفت مرحله پلی آف تیم ثامن مشهد مقابل شهرداری تبریز به میدان خواهد رفت. تیم خراسان رضوی با 34 امتیاز در رده چهارم جدول و شهرداری تبریز هم در جایگاه پنجم قرار دارد. ثامن در بازی مرحله گروهی مقابل شهرداری تبریز مغلوب شد اما توانست در این دیدار میزبانی را به دست آورد که امتیاز بزرگی برای این تیم محسوب می شود.


برنامه مسابقات به شرح زیر است:


دور رفت، یکشنبه 25 بهمن 94:


تهران، ساعت 15: خانه والیبال
بانک سرمایه – آرمان ورزش اردکان
داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: مرتضی علایی و ناظر: اسماعیل صباغ


تهران، ساعت 17: خانه والیبال
پیکان تهران – متین صالحین ورامین
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: بهروز جعفری و ناظر: محمد حسن خوشدل


مشهد، ساعت 17: سالن مهران
خراسان رضوی – شهرداری تبریز
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: میثم پارسه و ناظر: شهباز صدری


ارومیه، ساعت 17: سالن غدیر
شهرداری ارومیه – سایپای تهران
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: مهرداد شوشتری و ناظر: محمود حداد


دور برگشت، چهارشنبه 28 بهمن 94:


آرمان اردکان – بانک سرمایه
اردکان، ساعت 17


متین وارمین – پیکان تهران
ورامین، ساعت 17


سایپا تهران – شهرداری ارومیه
تهران، ساعت 17


شهرداری تبریز - خراسان رضوی
تبریز، ساعت 17


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته