دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کامرانی‌فر: فردی بعد از اتمام مهلت قادر به ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال نخواهد بود

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد سامانه ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در مهلت مقرر بسته شده است.
کد خبر : 668690
حسن کامرانی‌فر

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون فوتبال از اجرای دقیق قانون به منظور برگزاری انتخابات هشتم شهریور خبر داد. حسن کامرانی‌فر با اعلام این موضوع گفت: طبق قانون و روالی که در ادوار گذشته انتخابات نیز وجود داشته کلیه افرادی که در مهلت قانونی نسبت به ثبت‌نام در سامانه و حضور در فدراسیون اقدام کردند امکان ثبت‌نام در انتخابات را خواهند داشت.


دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: بر این اساس افرادی که تا قبل از ساعت ۱۶ وارد ساختمان فدراسیون شدند و پیش از این ثبت‌نام خودشان را در سامانه انجام داده بودند می توانند در انتخابات ثبت نام کنند و هیچ مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت. با توجه به طولانی بودن روند ثبت‌نام اشخاصی که قبلا در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در ساختمان فدراسیون طبق مهلت مقرر حضور یابند. پروسه تحویل مدارک ممکن است زمان بر باشد اما با توجه به اینکه سامانه در مهلت مقرر و راس ساعت ۱۶ بسته شده هیچ فردی بعد از مهلت قادر به ثبت‌نام نخواهد بود. بر این اساس مراحل تکمیل مدارک طبق زمان‌بندی و مهلت ورود به ساختمان فدراسیون انجام می‌شود و بعد از ساعت ۱۶ هیچ فردی وارد فدراسیون نشده تا قوانین و مقررات به شکل دقیق اجرا شود.


وی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال گفت: ای کاش کمیته فنی نظرش درباره برکناری اسکوچیچ را ابتدا به ما اعلام می کرد/ جام جهانی ۲۰۰۶ باید برای ما عبرت شود.


دبیر فدراسیون فوتبال گفت: ای کاش کمیته فنی گزارش خود را به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کرد. در مورد سرمربی تیم ملی تنها موضوعی می‌توانم بگویم این است که نیاز به تصمیم هیأت رئیسه فوتبال دارد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته