دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جشنواره «گوهرهای فاطمی» ارتش فردا برگزار می‌شود

معاون اجرایی ارتش از برگزاری جشنواره «گوهرهای فاطمی» خبر داد و گفت: این جشنواره فردا در در مرکز همایش‌های شهید عمانی نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.
کد خبر : 668558
آرم ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش امروز در نشست خبری ششمین جشنواره سراسری گوهرهای فاطمی که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد در سخنانی، گفت: عفاف و حجاب در آیات قران کریم مورد تأکید قرار گرفته و رعایت آن موجب حفظ و انسجام خانواده می‌شود.


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حجاب و عفاف، تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف می‌تواند تجدید میثاقی با مقام معظم رهبری و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران باشد.


معاون اجرایی ارتش تأکید کرد: نیروهای مسلح در راستای گسترش عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با تأکید بر آموزه‌های انقلابی و اسلامی جشنواره‌ای را در سال ۸۸ طرح ریزی کردند و امسال ششمین دوره با محوریت ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.


امیر محمودی گفت: ششمین جشنواره گوهرهای فاطمی فردا ۲۱ تیر در مرکز همایش‌های شهید عمانی، مرکز پشتیبانی نیروی زمینی ارتش همزمان با روز عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: گفت: هدف نیروهای مسلح لبیک به فرمان مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین در جنگ فرهنگی و شناختی است.


معاون اجرایی ارتش اظهار کرد: مخاطبین این جشنواره کارکنان پایور و وظیفه، کارکنان و خانواده آن‌هاست و شعار محوری ما «عفاف و حجاب گوهر فاطمی، شکوه بندگی، فرهنگ ایرانی» است.


امیر محمودی گفت: ۲۵۵ اثر برای دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این تعداد ۵۱ اثر انتخاب شده است.


معاون اجرایی ارتش خاطرنشان کرد:هدف اصلی و کلی برگزاری این جشنواره‌ها حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است.


انتهای پیام/۴۱۶۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته