دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گشت ارشاد مدیران در فوتبال کار نمی‌کند؟/ ورود تاج به انتخابات علیه امید

به نظر می‌رسد که مهدی تاج تصمیم نهایی خود را برای بازگشت به فوتبال گرفته و برای این تصمیم اطمینان حاصل کرده، اما به چه قیمتی؟
کد خبر : 668555
مارک ویلموتس مهدی تاج.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، در روز پایانی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال همه از یک اسم صحبت می‌کنند و آن هم ورود مهدی تاج به عرصه انتخابات است. رئیس پیشین فدراسیون که به دلایل مختلف حتی نتوانست دوره ریاست خود را به پایان برساند و پس از ماجرای مارک ویلموتس ناراحتی قلبی پیدا کرد و به یک باره استعفا داد.


با اینکه پرونده مارک ویلموتس یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌ها به فوتبال کشور بود که تبعات مالی و اجتماعی بسیار زیادی داشت، اما یک مسئله امیدواری می‌داد و آن هم تشکیل پرونده قضایی علیه هیئت رئیسه وقت فدراسیون و در رأس آن مهدی تاج بود. هر چند با بازگشت یکی از مدیران قبلی فدراسیون به فوتبال و یکی از باشگاه‌ها، این مسئله القا شد که انگار قرار نیست برخوردی جدی با تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال در زمان مارک ویلموتس شکل بگیرد.


البته پس از تمام این ماجراها، صحبت‌های رئیس جمهوری مبنی بر تشکیل گشت ارشاد مدیران کمی امیدواری را بیشتر کرد که می‌توان با مدیرانی که ضربه‌های جبران ناپذیر به فوتبال کشور وارد کردند، برخورد کرد یا حداقل مقابل آنها گرفته شود، اما با حضور مهدی تاج انگار قرار نیست گشت ارشاد مدیران در فوتبال کار کند.


بازگشت مهدی تاج به فوتبال کشور پس از پرونده سنگین مارک ویلموتس که علاوه بر محکومیت ۶.۲۵ میلیون یورویی، ساختمان فدراسیون فوتبال و دو دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس را به مصادره کشاند، یک هشدار بزرگ به جامعه است. هشداری به بزرگی از بین رفتن امید مردم در روزهایی که امیدوارند حداقل اگر برخوردی با مدیران تقصیر کار نمی‌شود، برای بازگشت‌شان فرش قرمز پهن نشود.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته