دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1394 - 10:21
با حکم دکتر میرزاده

عضو هیات علمی واحد ساری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حکم دکتر حمید میرزاده به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 66855

به گزارش خبرنگار آنا، با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی دکتر محمد فارسی، استادیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


در حکم میرزاده آمده است: باتوجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد ساری در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در شصت و هفتمین نشست مورخ 13 دی 94 هیات ممیزه دانشگاه مطرح ومورد موافقت قرار گرفت.


میرزاده ضمن تبریک به فارسی در حکم خود آورده است: به موجب این حکم از تاریخ 11 مهر 94 به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می‌یابید.


در پایان این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشا خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارید.


دکتر محمد فارسی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری است و حاصل تلاش‏‌های پژوهشی این عضو هیات علمی انتشار 14 مقاله IF دار ISI، 10 مقاله علمی پژوهشی وزارتین، چاپ دوکتاب و چاپ هفته مقاله در همایش‏ها و کنفرانس‏های ملی و بین المللی معتبر است.


اجرای هفت طرح پژوهشی درون دانشگاهی و اجرای دو طرح برون دانشگاهی ملی، عضویت در هیات تحریریه و هیات داوری چندین مجله معتبر بین المللی از دیگر فعالیت‏های این پژوهشگر محسوب می‏‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته