دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمی:

اخلاص و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی شهدا بود

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: شهادت نصیب انسان‌های لایق می‌شود و مهم‌ترین ویژگی شهدای نیز اخلاص و ولایتمداری آنان است.
کد خبر : 668421
بیرجند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، سیدحسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی همراه با حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه و مسئولان فرهنگی و امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی با خانواده شهید یاری دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت و مجاهدت‌های خالصانه این خانواده ایثارگر تجلیل کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در این مراسم گفت: امنیت و اقتدار کشور عزیز اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان است که چنین فرزندانی در دامن پاکشان تربیت می‌شوند.


هاشمی با بیان اینکه شهادت در راه خدا توفیق ارزشمندی است که نصیب انسان‌های قابل و لایق می‌شود، افزود: تکریم شهدای عزیز و خانواده‌های معزز ایشان یک وظیفه شرعی و انقلابی است.


وی متذکر شد: مهم‌ترین ویژگی شهدای عزیز ما اخلاص و ولایتمداری آنان است.


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی مطرح کرد: شهادت هنر مردان خالص و عاشقان الهی است که در مقابل تقدیم جان خویش بهشت الهی را به دست می‌آورند.


حاجی‌زاده افزود: در راستای تکامل انسان پرمحتواترین عنوان شهید است، چراکه با نثار جان خویش باعث پویایی و عزت و اقتدار جامعه اسلامی می‌شود.


مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی هم بیان کرد: این شهید که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند مرکز نهبندان هم بود سال ۱۳۹۰ در حادثه‌ای که در مأموریت اداری برایشان پیش آمد در جنوب شرق منطقه زهک سیستان و بلوچستان دچار حادثه شد و نخاع ایشان آسیب دید و در سال‌های گذشته پدر و مادر فداکارش از او پرستاری کردند تا اینکه سرانجام این جانباز پرافتخار به جمع شهدا پیوست.


جواد علیزاده با قدردانی از مجاهدت‌های خالصانه والدین و خانواده شهید تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حیات، شکوه، پایداری و بالندگی خود را از این فداکاری‌ها و گذشت‌ها دارد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۱۱۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته