دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1401 - 09:33

جزئیات پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس‌های دانشگاه تهران

داوطلبان متقاضی تحصیل در رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران تا ۲۳ تیر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام خود در این رشته‌ها اقدام کنند.
کد خبر : 668410
دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اداره کل خدمات آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی‌بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی در پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس، در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد، از طریق آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجو می‌پذیرد.


پذیرش دانشجو از طریق آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در پردیس بین‌المللی کیش برای مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D)، دکتری تخصصی بین‌الملل (به زبان انگلیسی) و کارشناسی ارشد- کارشناسی ارشد بین‌الملل مجازی (به زبان انگلیسی) و در پردیس بین‌المللی ارس برای مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D) و کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد.


بازه زمانی ثبت‌نام برای این شیوه پذیرش دانشجو تا ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است و تاریخ تقریبی ارزیابی (مصاحبه) دکتری تخصصی نیز مرداد ماه سال جاری خواهد بود که در اطلاعیه‌های بعدی از طریق سایت پردیس‌های کیش و ارس اطلاع‌رسانی خواهد شد.


همچنین داوطلبان به‌طور مستمر برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از تغییرات احتمالی در خصوص پذیرش رشته‌ها به سایت پردیس بین‌المللی کیش به نشانی kish.ut.ac.ir و پردیس بین‌المللی ارس به آدرس Aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/۱۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته