دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شهرام دبیری: سرمربی تیم ملی گلایه دارد و از استعفا خبری نیست/ ناز کی‌روش را نمی‌خریم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر کی‌روش مشکل جدی هم با ما دارد در جلساتی که با هم خواهیم داشت، آن را حل می‌کنیم تا سرمربی تیم ملی بدون دغدغه کارش را جلو ببرد.
کد خبر : 66839

شهرام دبیری درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به صحبت‌های کارلوس‌کی‌روش مبنی بر دادن استعفا از تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «فکر نمی‌کنم نامه استعفایی در میان باشد. کی‌روش گلایه‌ای دارد که می‌خواهد آن را با ما مطرح کند. ما هم حتما با او جلسه می‌گذاریم تا مشکل وی را حل کنیم.»


وی افزود: «کی‌روش یک مربی حرفه‌ای و بین‌المللی است و نباید به صورت علنی ناراحتی که برای وی ایجاد شده را اعلام کند. به هر حال او اگر مشکل جدی هم با ما دارد در جلساتی که با هم خواهیم داشت، آن را حل می‌کنیم تا سرمربی تیم ملی بدون دغدغه کارش را جلو ببرد. اینگونه مطرح کردن مشکلات به نظرم سازگاری با شخصیت کی‌روش ندارد و ما هر آنچه از دست‌مان بربیاید برای برطرف کردن نگرانی‌های او انجام می‌دهیم. به اعتفاد من با گفتگو هر مشکلی را می‌توان برطرف کرد.»


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که گویا کار از گلایه خیلی بیشتر بوده که کی‌روش حرف از نامه استعفا به میان آورده است، بیان کرد: «البته که موضوعات مهمی باعث نگرانی سرمربی پرتغالی تیم ملی شده‌ است اما بحث استعفا برای زمانی است که راهی برای حل مشکلات وجود نداشته باشد. حالا که می‌شود همه کارها را انجام داد، نیازی به استعفا نیست. به نظرم کی‌روش امکاناتی نیاز دارد که در صورت رفع آنها دیگر حرفی از استعفا نخواهد زد. البته اطلاع دقیقی از خواسته‌های کی‌روش ندارم ولی باید درخواست وی پیگیری شود. ما در فدراسیون وظیفه پشتیبانی و تدارکات را داریم و حتما به تعهدات خود عمل کنیم.»


دبیری با اشاره به این موضوع که سیاست فدراسیون بر حفظ کی‌روش است، تصریح کرد: «سرمربی تیم ملی کاری را که شروع باید تمام کند. در این مرحله از کار مشکل است که بتوان فرد دیگری را به جای کی‌روش‌ آورد.»


وی در مورد اینکه مخالفین کی‌روش معتقدند این رفتارهای سرمربی تیم ملی ناز کردن اوست و فدراسیون فوتبال نباید ناز او را بخرد، عنوان کرد: «نه، اینگونه نیست. فدراسیون فوتبال به دنبال تعامل خوب با سرمربی تیم ملی است و نباید چنین برخوردهایی را کشیدن ناز کی‌ر وش دانست. ما ناز کی‌روش را نمی‌خریم. اجازه دهید امروز را با او صحبت می‌کنیم و به نتایج بسیار خوبی خواهیم رسید.»






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته