دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1401 - 09:41

دانلود فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder 2022) - با ویلم فیلم ببین

دانلود جدیدترین فیلم مارول، ثور: عشق و تندر هم اکنون در رسانه اینترنتی ویلم با بهترین کیفیت قابل تماشا است.
کد خبر : 668305
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا فیلم سینمایی ثور: عشق و تندر Thor: Love and Thunder 2022 در رسانه اینترنتی ویلم منتشر شد. شما میتوانید این فیلم را به همراه هزاران اپیزود فیلم و سریال میتوانید به صورت کاملا رایگان و با حجم مصرفی "نیم بها" تماشا و دانلود فرمایید.



جهت دانلود فیلم به روی لینک زیر کلیک فرمایید:


فیلم ثور: عشق و تندر


فیلم Thor: Love and Thunder 2022 محصول کشور آمریکا به کارگردانی تایکا وایتیتی می باشد. این فیلم در ژانر فانتزی و ماجراجویی با هنرمندی کارن گیلان , ناتالی پورتمن , تایکا وایتیتی می باشد.


ویلم از ابتدای سال 1399 با هدف سهولت تماشای آنلاین فیلم و سریال کلید خورد و تا الان هزاران اپیزود فیلم و سریال در آن قرار گرفته است. این رسانه نه تنها قابلیت تماشای آنلاین را دارد، بلکه تمامی محتوای سایت دارای لینک های، دانلود فیلم و دانلود سریال می باشد


*نیم بها*


دیگر امتیاز متمایز کننده ویلم "حجم مصرف اینترنت نیم بها" آن است، روند محاسبه اینترنت در ویلم به این صورت می باشد: به عنوان مثال اگر شما برای دانلود فیلم جان ویک 4 کیفیتی با حجم 1 گیگابایت دانلود یا تماشا نمایید میزان حجم اینترنتی که از شما کسر میگردد 500 مگابایت است.


مورد انتظار ترین فیلم های ایرانی


دانلود فیلم


فیلم انفرادی : محصول سال 1398 در ایرانی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی می باشد. فیلم انفرادی در ژانر کمدی با هنرمندی رضا عطاران , مهدی هاشمی , احمد مهرانفر , برزو ارجمند , شقایق دهقان , سیروس همتی , امید روحانی , مهدی فقیه می باشد. این فیلم روایتگر داستان مردی بخت برگشته با بدهی سنگین به یکسری آدم شرور و پر نفوذ می باشد. داستان از جایی آغاز میشودکه تصمیم میگیرد برای خلاصی بدهی اش مثل قدیما دست به سرقت بزند و در این راه از یک دوست قدیمی و همکارش درخواست همراهی میکند ، اما پس از مدتی متوجه میشوند با سرقت ماشین و عتیقه نمیتوانند این بدهی را صاف کنند ، پس باید دست به کار بزرگتری بزنند ….


فیلم سگ بند: محصول سال 1398 در کشور ایران به کارگردانی مهران احمدی می باشد. فیلم سگ بند Sag Band 1398 در ژانر کمدی با هنرمندی امیر جعفری , مهران احمدی , بهرام افشاری , نازنین بیاتی , سیامک صفری , میرطاهر مظلومی , سیروس گرجستانی , بهاره کیان‌ افشار می باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدمها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.


فیلم علفزار: محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی کاظم دانشی می باشد. این فیلم در ژانر اجتماعی با هنرمندی پژمان جمشیدی , سارا بهرامی , ستاره پسیانی می باشد.



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

برچسب ها: دانلود فیلم
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سعید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
۰
بهترین فیلم مارولی که تا حالا دیدم
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵
۰
عالی
یاسین
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵
خوب بود
هلدینگ شایسته