دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ملاقات استقلال با نفت در ایستگاه پایانی هفته بیستم لیگ برتر؛ صدرنشینی به آبی‌ها برمی‌گردد؟

آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و نفت تهران فردا ( یکشنبه) در حالی برگزار می شود که هر دو تیم برای خارج شدن از بحران نیاز به پیروزی دارند.
کد خبر : 66828

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال فردا( یکشنبه) با برگزاری دیدار دو تیم استقلال مقابل نفت تهران از ساعت 17:10 در ورزشگاه تختی به پایان می رسد و این دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که تنها پیروزی می‌تواند آنها را از بحران احتمالی خارج کند.


شاگردان علی منصوریان در بازی خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با دو گل مغلوب الجیش قطر شدند و از این مسابقات حذف شدند . همچنین در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر هم مقابل ملوان و سیاه‌جامگان یک تساوی و یک شکست به دست آوردند و حالا برای بالارفتن روحیه خود نیاز به پیروزی دارند.


شاگردان‌ پرویز مظلومی هم در سه هفته متوالی در لیگ برتر به پیروزی نرسیدند و در حال حاضر با 36 امتیاز و یک امتیاز کمتر از هم نام خوزستانی خود در رده دوم جدول قرار دارند. آبی‌ها برای بازگشت به صدر جدول و همچنین حفظ فاصله امتیازی خود با دیگر تیم های بالانشین جدول به سه امتیاز این بازی بیش از هر زمان دیگری نیاز دارند. نفت تهران هم 26 امتیاز کسب کرده و در صورت کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند تا رتبه ششم جدول صعود کند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته