دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1394 - 14:30

هشدار پلیس به فروشندگان خودروهای مدل بالا

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از شهروندان درخواست کرد، مراقب ترفند و شیوه جدید سارقان در سرقت وجوه نقد، به بهانه خرید خودروهای مدل بالا باشند.
کد خبر : 66777

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ علیرضا خالقی گفت: سودجویان و فرصت‌طلبان برای اخاذی و دست یافتن به اهداف پلید خود، یک شیوه جدید را اجرا می کنند که لازم است، ‌شهروندان مراقب ترفند این افراد سود جو باشند. سارقان ابتدا از طریق آگهی فروش خودرو در جراید رسمی و یا سایر منابع اطلاع‌رسانی، مقدمات دیدار با خریداران خودروهای مدل بالا را فراهم می‌کنند و پس از تماس خریداران با آنها در یک محل که از قبل مشخص شده است، با خریدار قرار ملاقات می گذارند.


وی ادامه داد: هدف سارقان از این اقدام، سرقت وجوه نقد، چک پول و... خریداران خودروهاست که پس از فریب دادن خریدار و کشاندن آنان به محل‌های مورد نظر، ‌اقدام به سرقت از آنها می کنند.


خالقی اظهار کرد:با توجه به وقوع چند فقره سرقت با این ترفند، در برخی استان‌ها از جمله کلانشهرهای کشور و شهرستان شیراز، لازم است همشهریان در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند و درصورت مشاهده و یا برخورد با موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت هشدار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته