دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

غیبت رونالدو در اولین تمرین منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو در اولین روز دور جدید تمرینات منچستریونایتد غیبت داشت.
کد خبر : 667695
کریستیانو رونالدو

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، در حالی که بازیکنان بین‌المللی منچستریونایتد روز دوشنبه اولین تمرین خود را با اریک تن هاگ سرمربی داشتند، غیبت اسطوره پرتغالی وقایع را تحت‌الشعاع قرار داد.


سایت (Goal) خبر داد کریستیانو رونالدو پس از اینکه به منچستریونایتد گفته بود می‌خواهد تابستان باشگاه را ترک کند، برای تمرینات پیش فصل حاضر نشد و توضیح رسمی برای عدم حضور او «دلایل خانوادگی» بود که توسط سرمربی شیاطین سرخ پذیرفته شده است. این آخرین پیشرفت رونالدو برای خروج اجباری در طول این پنجره نقل و انتقالات است و باعث ایجاد اختلالی بزرگ درست چند روز قبل از اینکه منچستریونایتد برای اولین بازی تور تابستانی خود به تایلند برود، شد.


رونالدو به منچستریونایتد گفته است که از آنها می‌خواهد هر پیشنهاد معقولی را برای او بپذیرند و این بازیکن ۳۷ ساله تصمیم دارد به باشگاهی در لیگ قهرمانان اروپا برود. او از افول یونایتد ناامید است و متقاعد شده است که باید حرکت کند تا اطمینان حاصل کند که می تواند به چالش برای بزرگترین افتخارات ادامه دهد. مهاجم سابق رئال مادرید و یوونتوس به صراحت گفته است که او باور ندارد که آنها بتوانند در این فصل یک چالش واقعی برای عنوان قهرمانی داشته باشند و همچنین نگرانی‌هایی در مورد توانایی آنها برای کسب رتبه چهار تیم برتر دارد. رونالدو در گرگ و میش دوران حرفه‌ای خود بوده و مصمم است که می‌خواهد در بالاترین سطح بازی به ویژه لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.


حتی انتصاب تن هاگ نیز او را متقاعد نکرده است که منچستریونایتد پس از تحمل بدترین فصل خود در لیگ برتر، به سرعت می‌تواند جایگاه خود را تغییر دهد. گفته می‌شود، خورخه مندز ایجنت رونالدو، از قبل خریداران بالقوه‌ای را جستجو کرده است و بایرن مونیخ و چلسی در ارتباط هستند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته