دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1401 - 15:54

چه تابلویی مناسب فروشگاه می باشد

با اینکه مشتری با هدف خرید کالا وارد یک مغازه یا فروشگاه خواهد شد ولی تابلو سردر فروشگاه نخستین چیزی خواهد بود که موجب جذب مشتری خواهد شد و موثر بودن این قسمت به جذب بیشتر مشتری کمک خواهد کرد این موضوع در بسیاری از موارد کاملا ناخودآگاه رخ می دهد به همین جهت تابلوی سردر از لحاظ دیداری و هم از لحاظ پیامی که به مشتری القا خواهد کرد
کد خبر : 667688
image-20220704154405-1.jpeg

به گزارش خبرگزاری آنا با اینکه مشتری با هدف خرید کالا وارد یک مغازه یا فروشگاه خواهد شد ولی تابلو سردر فروشگاه نخستین چیزی خواهد بود که موجب جذب مشتری خواهد شد و موثر بودن این قسمت به جذب بیشتر مشتری کمک خواهد کرد این موضوع در بسیاری از موارد کاملا ناخودآگاه رخ می دهد به همین جهت تابلوی سردر از لحاظ دیداری و هم از لحاظ پیامی که به مشتری القا خواهد کرد بسیار خوب و با دقت باید انتخاب گردد جهت اینکه چه تابلویی مناسب فروشگاه می باشد لازم است نکات مختلفی را موردنظر قرار دهید تا در آخر یک انتخاب بسیار هوشمند و کاربردی داشته باشید .


انواع تابلو فروشگاه


چنان چه به سردر فروشگاه های مختلف توجه نمایید گوناگونی آنها از هر لحاظ بسیار زیاد می باشد نوع ، جنس ، رنگ و طرحی که به کار برده می شود با هم متفاوت خواهد بود و هر یک با توجه به نوع کاربری فروشگاه شاید سردر متفاوتی را انتخاب نمایند ولی اینکه چه تابلویی برای فروشگاه مناسب خواهد بود و کارایی بیشتری خواهد داشت بستگی به نوع کاربری فروشگاه شما دارد .


موقعی که تصمیم به انتخاب تابلو فروشگاهی دارید نخستین اصلی که لازم است درباره آن تصمیم گرفته شود جنس تابلو خواهد بود تابلو کامپوزیت ، تابلو چلنیوم ، تابلو استیل طلایی ، تابلو پلکسی دوغی ، نئون پلاستیک ، استیل رنگی ، تابلو وکیوم و ... مواردی می باشند که جهت ساخت تابلو به کار برده می شوند .


جنس تابلو لازم است از نوعی انتخاب گردد که با شرایط آب و هوایی منطقه همخوانی موردنیاز را داشته است بعضی از تابلوها جهت مناطق پرباران یا اقلیم های گرم و خشک مناسب نخواهند بود و سریعا در این نواحی فرسوده خواهند شد از این جهت برای انتخاب تابلو فروشگاه و جنس آن حتما با کارشناسان تابلوسازی آرشانئون مشورت نمایید .


https://arshaneon.com/wp-content/uploads/2020/09/%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%DA%86%D9%84%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%85-1-300x300.jpg


طرح تابلوی فروشگاه


جهت انتخاب اینکه چه تابلویی مناسب فروشگاه می باشد و نوع طرح تابلو به طور معمول برعهده سلیقه مشتری خواهد بود و این تعیین کننده می باشد طرح های تابلو آنقدر متنوع می باشند که موقع خرید گیج خواهید شد و طرح ها را می توان به نوعی انتخاب نمود که به اندازه لازم جلب توجه نماید جهت انتخاب یک طرح مناسب بهتر می باشد چند نکته را باید در نظر بگیرید :


طرح تابلو را متناسب با نوع کاربری فروشگاه و جنس های آن انتخاب نمایید برای نمونه برای تابلو میوه فروشی لازم است از طرح هایی در این حوزه استفاده گردد .


تلاش نمایید طرحی را انتخاب کنید که در برابر فروشگاه های اطراف متفاوت باشد و جلب توجه نماید .


در طرح تابلو در صورت وجود از برند و لوگو فروشگاه استفاده شود و آنها را خیلی خاص در درون طرح تابلو جای دهید .


طرح را بر حسب جنس هم می توانید انتاب نمایید برای نمونه طرح های تابلو کامپوزیت شاید با استیل فرق داشته باشد .


با رعایت نمودن نکات فوق و لحاظ کردن سلیقه شخصی فرد می توانید یک تابلو فروشگاهی بسیار زیبا و جذاب انتخاب نمایید .


تابلو-رستوران10


رنگ تابلوهای سردر فروشگاه


رنگ تابلو فروشگاه اغلب بسته به طرح و نمای بیرونی فروشگاه و ... تعیین خواهد شد بهتر می باشد رنگ های گرم و جذب کننده را به شکل غالب در تابلوها به کار ببرید و از روانشناسی رنگ ها جهت انتخاب بهترین رنگ تابلو کمک بگیرید شاید رنگ تابلو برای یک فروشگاه مناسب بوده و برای یک فروشگاه دیگر مناسب نباشد لذا هوشمندانه انتخاب نمایید و یک هماهنگی مناسبی میان طرح ، رنگ و کاربری و ... به وجود آورید همچنین برای فروشگاه های رسمی تر مثل پوشاک رسمی آقایان ، فرم ادارات و ... از طرح و رنگ ساده تری مانند رنگ کرم استفاده نمایید .


تابلوهای سر در فروشگاه ها در انواع مختلف ساده ، طرح دار ، چشمک زن و ... موجود می باشند و در صورتی که قصد دارید یک اطلاعات خاص را از طریق تابلو سردر فروشگاه به مشتریان انتقال دهید بهتر می باشد تابلوهایی را به کار ببرید که اطلاعات را به شکل نوشته بر روی خود نشان خواهند داد و قابلیت تنظیم شدن خواهند داشت بر روی این مدل تابلوها که به سیستم های کامپیوتری و موبایل وصل خواهند شد تخفیف ها ، شرایط خرید و ... را می توانید به مشتریان نمایش دهید .


به این موضوع توجه کنید که همیشه این طور نمی باشد که یک تابلوی فروشگاهی بزرگ بیشتر جلب توجه خواهد کرد پس این امکان را دارید که با یک تابلو مناسب و ابعادی مناسب و کوچک تر هم یک تابلو خوب و جذاب طراحی نمایید به طور حتم یک تابلوی بزرگ هزینه بالاتری خواهد داشت از این جهت اگر در هزینه کردن محدود می باشید با عنصرهای دیگری مثل نورپردازی و رنگ های جذب کننده تابلو را طراحی کنید هم چنین ابعاد تابلو لازم است به اندازه ای باشد که از فاصله زیاد هم با چشم دیده شود .


خرید بهترین تابلو سردر فروشگاه


موقعی که جهت مشاهده نمونه ها و محاسبه قیمت تابلو چلنیوم به تابلوسازی آرشانئون مراجعه کرده لازم است نکاتی را رعایت کنید اغلب هزینه خرید یک تابلو فروشگاهی بالا می باشد و در مدت زمان های کوتاه امکان عوض نمودن آن را نخواهید داشت با توجه به نوع فروشگاه و هزینه هایی که امکان پرداخت آن را دارید شاید بهترین تابلو برای شما شاید با دیگر فروشگاه فرق داشته باشد مواردی مانند جنس ، کیفیت متریال ، طرح ، ابعاد تابلو و ... همه اینها بر روی هزینه های پایانی تابلو سر در موثر خواهد بود و جنس تابلو بیشترین تاثیر را بر قیمت آن خواهد داشت .


جهت خرید بهترین تابلو برای فروشگاه لازم است به تابلوسازی آرشانئون مراجعه کنید و طرح موردنظر خود را انتخاب نموده و جنس تابلو را باتوجه به شرایط اقلیمی برای شما انتخاب نمایند بهتر می باشد زمانی که طراحی نمای خارجی مغازه یا فروشگاه خود را انجام می دهید یک ایده خوب برای تابلو سردر در نظر بگیرید به ویژه ابعاد تابلو لازم است در این مواقع معین شود تا در زمان نصب تابلو در محل به به مشکل دچار نشوید .



انتهای پیام/ ر

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته