دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1394 - 12:15

مرگ دو جوان در چند قدمی بخاری گازی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اعلام خبر مرگ دو مرد جوان در آپارتمانشان، علت اولیه مرگ را گازگرفتگی اعلام کرد. علت اصلی مرگ دو جوان، توسط کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.
کد خبر : 66746

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینک ساعت 2:44 دقیقه بامداد امروز در تماس با ماموران آتش‌نشانی درباره عدم پاسخگویی ساکنان منزلی در خیابان 88، خیابان آفریقا - گل‌آذین، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند. محل حادثه ساختمان پنج طبقه مسکونی قدیمی‌سازی با واحدهای 50 متری، بود.


وی ادامه داد: طبقه آخر این ساختمان، متعلق به افرادی بود که پاسخگو نبودند. ماموران آتش‌نشانی، با باز کردن در ورودی که بسته بود، وارد خانه شده و با دو جوان مواجه شدند که در نزدیکی بخاری خوابیده بودند. با حضور ماموران و عوامل اورژانس مشخص شد هر دو جوان جان خود را از دست داده اند. اجساد تحویل پزشکی قانونی شد، تا علت اصلی مرگ آنها مشخص شود. اما باتوجه به شواهد موجود در صحنه این احتمال می‌رود که دو جوان قربانی گازگرفتگی شده باشند. چراکه در و پنجره‌های این واحد کاملا بسته بود، از طرفی آنها از لوله بخاری استفاده کرده بودند که شیب منفی داشت، شیب منفی لوله بخاری اجازه نمی‌دهد که گازهای آلاینده به خوبی خارج شوند. این درحالی بود که کلاهک اچ نیز در بام قرار نداشت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته