دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1394 - 22:22

حضور پرشور استادان،کارکنان و دانشجویان واحد شیراز در راهپیمایی 22 بهمن

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند و به جهانیان اعلام کردند تا آخرین قطره خون همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود و راه شهداء را ادامه خواهند داد.
کد خبر : 66717

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز،دکترحمزه سارویی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از رمز اتحاد ، همدلی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در راستای تجدید بیعت با آرمانهای شهداء و امام شهداء است.


دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد فارس افرود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی و ملی همه آحاد مختلف مردم است و دانشگا‌هیان به عنوان قشر روشن‌فکر جامعه وظیفه خود می‌دانند که در این گونه صحنه‌ها حضور پررنگ تری داشته باشند.


وی خاطر نشان کرد: این حضور حداکثری سبب ایجاد رعب و وحشت در بین استکبار ستیزان خواهد شد و به دشمنان اسلام اثبات کردند که ملت همیشه قهرمان ایران در این راهپیمایی نسبت به راهپیمایی‌های سال گذشته حضور بهتری داشته‌اند و دارند.


رییس واحد شیراز تصریح کرد: مردم شیراز با حضور در همایشی بزرگ و به‌ یاد ماندنی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم زده و حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به همه مردم دنیا نشان دادند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: عظمت و شکوه ملت بزرگ و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن امسال ، جواب کوبنده ای به کسانی است که نسبت به این مملکت چشم بد دارند و دچار کج اندیشی نسبت به این مرز و بوم هستند. وی در پایان از حضور پرشور و با صلابت دانشجویان ، کارکنان و اساتید که همواره در هر شرایطی در تمامی مراسم‌ها حضور پرشور دارند، تقدیر و تشکر کردند.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته